ضبط «صبح جمعه» با یاد منوچهر نوذری و ابوالفضل زرویی

برنامه «صبح جمعه» عصر امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان صدا به همراه دست‌اندرکاران این برنامه رادیویی، به یاد و خاطر زنده‌یاد منوچهر نوذری در حال صبط است تا همزمان با سالروز وفات این هنرمند در روز جمعه (16 آذر ماه) از رادیو ایران پخش شود.

ضبط «صبح جمعه» با یاد منوچهر نوذری و ابوالفضل زرویی
کد خبر: 248798
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۱۵:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| برنامه رادیویی «صبح جمعه» عصر امروز (11 آذر ماه) با حضور جمعی از مدیران و اهالی رادیو و حمید شاه‌آبادی (معاون صدا) به صورت ویژه برای بزرگداشت سیزدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد منوچهر نوذزی در حال ضبط است.

این برنامه با اجرای علیرضا جاویدنیا و نسیم رفیعی با یاد زنده‌یاد زرویی نصرآبادی، طنزنویس که شب گذشته (10 آذر ماه) درگذشت، آغاز شد.

ایرج نوذری، فرزاد حسنی، پریچهر بهروان، افشین مقراضی، بیوک میرزایی، داوود منفرد، اصغر سمسارزاده، نباتی، برزویی، عباس محبی، منوچهر اسماعیلی، ناصر نظامی، محمدحسین صوفی، پهلوانیان، محمد جعفر محمدزاده (مدیر رادیو ایران)، محمد احسانی (مدیر شبکه نسیم) و ... از جمله حاضران امروز در ضبط برنامه «صبح جمعه» بودند.

همچنین قرار است در این برنامه از علیرضا جاویدنیا و عباس محبی نیز به عنوان دو تن از پیشکسوتان عرصه صدا در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو تقدیر شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها