کد خبر: 249037
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۸:۰۷:۰۰
| |

اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد:

آخرین اخبار از پرونده تجاوز به دانش آموزان اصفهانی

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: رییس آموزش وپرورش ناحیه 4 این مسئله را پیگیری کرده و از متهم که نایب رییس انجمن اولیای مدرسه بوده، شکایت شده است.

آخرین اخبار از پرونده تجاوز به دانش آموزان اصفهانی
کد خبر: 249037
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۸:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| میراندا مهدوی: شب گذشته خبری مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش آموز در مدرسه‌ای در ناحیه 4 آموزش و پرورش شهر اصفهان در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

در همین رابطه علیرضا مهدی سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با « اعتمادآنلاین » با اشاره به شکایت 4 خانواده در رابطه با این پرونده گفت: آموزش و پرورش کل و آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان در 10 آذر ماه از این اتفاق مطلع شده‌اند و متهم این پرونده هم با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد.

مهدی افزود: خانواده‌ها مدعی هستند که این قضیه در مدرسه اتفاق افتاده و مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه 4 نیز در تجمعی که امروز در مدرسه انجام شده حضور یافتند و در همین راستا با اولیا و شاکیان پرونده جلساتی برگزار کردند.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: رییس آموزش و پرورش ناحیه 4 این مساله را پیگیری کرده و از متهم که نایب رییس انجمن اولیای مدرسه بوده هم شکایت شده است. مطمئن باشید که آموزش و پرورش استان اصفهان این پرونده را با قاطعیت پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید منتظر بمانیم که پرونده روال طبیعی و قانونی خودش را طی کند، چرا که این مساله هنوز در حد ادعا است و هیچ چیزی قطعی نشده است.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدیر این مدرسه هم به علت قصوراتی که در انجام وظیفه داشته اخراج شده است.

وی همچنین در خصوص اخباری مبنی بر دستکاری دوربین‌های مدرسه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: از این موضوع بی‌اطلاع هستم و نمی‌توانم در این رابطه اظهار نظر کنم.

در همین راستا علی شایگان مسئول روابط عمومی ستاد مردمی و پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری کل استان اصفهان در پاسخ به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: این پرونده هیچ شاکی جدید ندارد و در مرحله تحقیقات مقدماتی است. شایگان از ارایه جزییات بیشتر در رابطه با این پرونده خودداری کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها