عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور:

جرثومه‌های ترور و وحشت پرونده خود را سنگین‌تر می‌کنند

وزیر کشور در پی وقوع حادثه تروریستی چابهار پیامی منتشر و اعلام کرد: شکست ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت های تروریست حامی آن‌ها در منطقه که در اعمال تحریم های تحمیلی و ظالمانه و سودای به زانو درآوردن استقلال و آزادی ملت ایران، ناتوان و عصبانی شده اند.

جرثومه‌های ترور و وحشت پرونده خود را سنگین‌تر می‌کنند
کد خبر: 249626
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۱۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رییس شورای امنیت کشور در پی وقوع حادثه تروریستی چابهار پیامی منتشر کرد که در متن این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم


حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از غیورمردان پاسدار امنیت و آرامش میهن عزیزمان شد موجی از غم و اندوه و تأثر در سینه مالامال از امید و عزم ایرانیان برانگیخت و این اقدام وحشیانه نشان داد که نظام اهریمنی سلطه از هیچ فتنه و توطئه ای علیه این ملت پرافتخار فروگذار نخواهد کرد.

شکست ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت های تروریست حامی آن‌ها در منطقه که در اعمال تحریم های تحمیلی و ظالمانه و سودای به زانو درآوردن استقلال و آزادی ملت ایران، ناتوان و عصبانی شده اند موجب شده است تا با کمک مزدوران فریب خورده خود، هموطنان عزیزمان را هدف قرار داده و با نا امن نشان دادن مناطقی از کشور که سند تمدن کهن و فرهنگ غنی این منطقه پرآوازه تاریخی است، مرهمی بر دردهای التیام ناپذیر خود بگذارند.

جرثومه‌های ترور و وحشت که این روزها به شدت درگیر فضاحت تاریخی و ماندگار خود در کشتن مردم در سفارتخانه‌های‌شان هستند با چنین اقدامات رذیلانه‌ای پرونده سیاه خود را برای زمان سرنوشت سنگین‌تر می‌کنند. تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که خون زنان و کودکان و مردان ایران زمین سرچشمه توفیقات الهی و پیروزی های درخشان نظام حق و روشنایی بر دشمنان شیطانی خواهد بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها