کد خبر: 249632
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۱۸:۴۷:۰۰
| |

حجت نظری عضو شورای شهر تهران:

دشمنان خیال خام خود را هدف قرار داده‌اند

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی چابهار، شهادت دو مامور پلیس را تسلیت گفت.

دشمنان خیال خام خود را هدف قرار داده‌اند
کد خبر: 249632
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۱۸:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی چابهار، شهادت دو مامور پلیس را تسلیت گفت که متن این پیام در ادامه آمده است:

«صبح امروز اقدام تروریست ها در چابهار که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری هموطنانمان شد، کام همه را تلخ کرد. انفجارخودروی انتحاری در مقابل مقر نیروی انتظامی که در صف اول تامین امنیت ایران عزیز قرار دارد به خوبی اثبات می کند که دشمنان در خیال خام خود امنیت کشور و شهروندانش را هدف قرار داده اند. اقدامی که آنقدر وقیحانه و غیرانسانی است که اکراه دارم نام مرتکبان آن را انسان بنامم.


چابهار سرافراز و ایران سربلند امروز داغدار شهادت ستواندوم "داریوش رنجبر" و سرباز وظیفه "ناصر درزاده" است، اما فردا این تروریست ها هستند که ضربه محکمی از نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان خواهند خورد.

بنده نیز ضمن همدردی با مردم چابهار و به خصوص خانواده شهدای این اقدام تروریستی و آرزوی سلامتی برای مجروحان به همکاران عزیزم در شورای شهر چابهار پیشنهاد میکنم که به منظور حفظ سند جنایات تروریست ها بخشی از فضای شهری چابهار را به یادبود شهدای حادثه تروریستی امروز تبدیل کنند.

حجت نظری

نماینده مردم تهران، ری و تجریش در شورای شهر و عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها