محسن کوهکن،‌ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی

دولت باید خروجی مذاکره با اروپا را به مجلس ارائه کند

محسن کوهکن،‌ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مجلس از دولت می‌خواهد که خروجی مذاکرات با اروپا در بهبود وضعیت اقتصادی کشور نمود داشته باشد.

دولت باید خروجی مذاکره با اروپا را به مجلس ارائه کند
کد خبر: 249657
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۰۹:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن کوهکن،‌ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای تعهدات اروپا پس از خروج آمریکا از برجام، بیان کرد: اروپایی‌ها صرفا فرصت‌سوزی می‌کنند و ما باید این مسئله را مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: مقامات اروپایی صرفا در گفتگوها و مصاحبه های خود تظاهر به اقدام می‌کنند درحالی‌که این مسئله برای ما کفایت نمی‌کند و نباید دلمان را به تظاهرهای آنان خوش کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه اروپایی‌ها وقت‌کُشی‌ زیادی تاکنون کرده‌اند، تصریح کرد: باید خروجی وعده‌های اروپا را ببینیم اما متأسفانه با گذشت چندین ماه از وعده آنان، ما چنین مسئله‌ای را نمی‌بینیم.

کوهکن متذکر شد: البته مقامات اروپایی در اظهارات خود اقدامات ترامپ را محکوم کردند و از وی حمایت نمی‌کنند اما از نظر اقدام عملی، فقط تظاهر می‌کنند و خروجی ملموسی از تعهدات آنان نمی‌بینیم.

وی بیان کرد: اظهارات برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و همچنین آقای عراقچی به خوبی مؤید آن است که به دقیقه 90 نزدیک می‌شویم و بالاخره مشخص می‌شود که اروپایی‌ها چه اقدامی می‌خواهند انجام دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسلم است که از مجلس از دولت خروجی مذاکرات با اروپا را می‌خواهد و این خروجی باید به گونه‌ای باشد که در شرایط تحریم، وضعیت اقتصادی کشور نابسامان نشود و بتوانیم بحران‌های پیش‌رو را بگذرانیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها