کد خبر: 250000
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۰۹:۱۸:۰۰
| |

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

زاینده‌رود را نجات دهید

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا وقت باقی است باید درخواست همه جانبه مردم اصفهان محقق شود و شاهد بازگشت روح امید به اصفهان باشیم.

زاینده‌رود را نجات دهید
کد خبر: 250000
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۰۹:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی رینگ چهارم شهر اصفهان، اظهار کرد: این حلقه موجب حفاظت از محیط زیست شهر و مردم اصفهان خواهد شد. این حلقه بالغ بر 80 میلیارد تومان برای شهر اصفهان هزینه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بخش اصلی این پروژه به زودی از محل کارخانه قند اصفهان آغاز خواهد شد. این حلقه مسیر کوتاه‌تری خواهد شد که بخش‌های شمال شرقی اصفهان را از ترافیک رها خواهد کرد. این ترافیک موجب شده بود امکان برنامه ریزی جدی برای آن وجود نداشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: طراحی این حلقه از پیش انجام شده بود و بخش زیادی از اراضی مورد نیاز این پروژه تملک شده بود. عمده کار اجرایی که نیمی از اعتبارات را به خود اختصاص خواهد داد ساخت تقاطع غیر هم سطح در اتوبان شهید اردستانی بود. انتظار می‌رود این تقاطع در مدت 10 ماه احداث شود.

معین با اشاره به استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به خشکی زاینده رود تاکید کرد: تامین آب آشامیدنی و حق‌آبه مردم اصفهان باید در اولویت قرار بگیرد. این در شان اصفهان نبود که مردم آن در تابستانی که گذشت نگران آب شرب باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و قول آقای رییس جمهور تا وقت باقی است باید درخواست همه جانبه مردم اصفهان محقق شود و شاهد بازگشت روح امید به سه استان بزرگ مرکزی کشور باشیم که همگرایی و اتحاد در آنها بسیار اهمیت دارد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنابر گزارش شهرداری اصفهان از روش‌های تامین مالی که در قانون دیده شده بود به خوبی استفاده شده است و شهرداری اصفهان در این امر پیشگام بود. اصفهان 60 درصد این بودجه را جذب کرده است که در رتبه نخست کشور قرار گرفته است. جا دارد از کسانی که از این ظرفیت قانونی استفاده کرده‌اند تشکر کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها