کد خبر: 250082
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۱:۰۶:۰۰
| |

میلانی، عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛

ضرورت تکمیل و شفاف‌سازی شناسنامه‌ درختان خیابان ولیعصر

یک عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت تکمیل و شفاف‌سازی شناسنامه‌ درختان خیابان ولیعصر(عج) از سوی شهرداری تصریح کرد: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز ظرف دو ماه باید شناسنامه درختان محور ولیعصر(عج) را تکمیل و به شورای شهر ارسال کند.

ضرورت تکمیل و شفاف‌سازی شناسنامه‌ درختان خیابان ولیعصر
کد خبر: 250082
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز دریکصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه هجدهم آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران باید در خصوص شناسنامه درختان خیابان ولیعصر(عج) اقدام مناسب انجام دهد.

حسینی میلانی با تأکید بر ضرورت تکمیل و شفاف‌سازی شناسنامه‌ درختان خیابان ولیعصر(عج) از سوی شهرداری تصریح کرد: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز ظرف دو ماه باید شناسنامه درختان محور ولیعصر(عج) را تکمیل و به شورای شهر ارسال کند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت حمایت و حفاظت از درختان خیابان ولیعصر(عج) افزود: شورای پنجم طی مکاتبات متعدد با شهرداری گزارش عملکرد این مصوبه را مورد پیگیری قرار داده است و متاسفانه گزارش‌دهی منظم شش ماهه در خصوص عملکرد این مصوبه وجود ندارد و آمار دقیق و جامعی از وضعیت درختان به شورا گزارش نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس بند 3 ماده 71 قانون شوراها از سازمان بوستان‌ها و فضای سبز می‌خواهم تدابیر لازم برای تکمیل و شفاف‌سازی شناسنامه درختان محور ولیعصر(عج) در دستور کار قرار داده و ظرف دو ماه شناسنامه مذکور را تکمیل و به شورا ارسال کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها