حشمت‌الله فلاحت‌‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شمار زیادی از اعضای گروهک تروریستی دستگیر شدند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با همت مسئولان دست اندرکار در چند روز گذشته شمار زیادی از اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان دستگیر شده اند.

شمار زیادی از اعضای گروهک تروریستی دستگیر شدند
کد خبر: 250769
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۱:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت ‌الله فلاحت‌ پیشه در جریان بازدید از محل حادثه تروریستی چابهار، بر دستگیری تمامی عوامل گروهک های تروریستی و جلوگیری از ناامنی ها در منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: حادثه تروریستی چابهار توسط مجلس شورای اسلامی نیز در حال پیگیری است.


وی با اظهار تاسف از حادثه تروریستی چابهار افزود: روند توسعه چابهار با این قبیل اقدامات کند نخواهد شد و زیرساخت های آن نیز در حال آماده شدن است.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روند توسعه منطقه راهبردی و اقتصادی چابهار بدون هیچ وقفه ای از سوی دولت ادامه دارد.


وی بیان کرد: چابهار یکی از نقاط مهم اقتصادی و تجاری کشور است و مسئولان نیز برای توسعه آن اقدامات لازم را انجام داده اند.


گفتنی است 15 آذر 1397 خورشیدی تروریست وابسته به گروهک تروریستی انصارالفرقان با خودروی وانت حامل مواد منفجره قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران نیروی انتظامی مواجه شد اما این خودرو را درب ورودی ستاد منفجر کرد و خود به هلاکت رسید.


این حادثه تروریستی به شهادت 2 تن و زخمی شدن 43 تن از هموطنان منجر شد که 10 تن از حادثه دیدگان از کادر نیروی انتظامی و بقیه آنان از شهروندان عادی بودند.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چابهار برای تجارت نقطه مهمی است و پس از مستثنی شدن از تحریم ها باید زیرساخت های حمل و نقل آن تکمیل تا در جابجایی کالا تسهیل شود.


فلاحت پیشه بیان کرد: مرزهای آبی و خاکی چابهار خیلی مهم هستند و باید برای اشتغال، فقرزدایی و زدودن محرومیت از این منطقه گام های مثبت برداشته شود.


حشمت ‌الله فلاحت‌ پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه امروز/چهارشنبه/ از طرح توسعه بندر شهید بهشتی، ظرفیت های تجاری، اقتصادی و گردشگری و نوار ساحلی چابهار دیدن کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها