کد خبر: 250831
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۴:۱۳:۰۰
| |

آیت‌الله نوری همدانی:

FATF برنامه‌ای برای نفوذ غرب و صهیونیسم به ایران است

یکی از مراجع تقلید شیعیان FATF را برنامه‌ای برای نفوذ غرب و صهیونیست‌ها به کشور دانست و گفت: علما و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهند کرد.

FATF برنامه‌ای برای نفوذ غرب و صهیونیسم به ایران است
کد خبر: 250831
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۴:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله العظمی حسین نوری همدانی صبح چهارشنبه در درس خارج خود به خطبه 55 نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: مردم ما بیدار و هوشیار هستند و مسئولان باید با مردم با صلابت حرف بزنند. این اف ای تی اف برنامه‌ای است که آمریکا، صهیونیست و عرب‌ها درست کردند و می‌خواهند دولت ایران آن را امضا کند.

استاد سطوح عالی حوزه با تأکید بر اینکه FATA برنامه غربی، عربی و عبری است، خاطرنشان کرد: در این برنامه ما باید با کسانی پیمان ببندیم که می‌دانیم دشمن هستند و بعد از اینکه پیمان بستیم همانند برجام می‌شود. اف ای تی اف پروژه‌ای برای نفوذ غرب و صهیونیست به ایران است، از این‌رو علما، و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهند کرد، ما نیز در برابر این طرح سکوت نمی‌کنیم و مسؤلان مراقب باشند دشمن از طریق این کنوانسیون‌ها نفوذ نکند.

آیت الله نوری همدانی گفت: همچنان که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند، کنوانسیون‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم را که در خارج درست می‌شود، قبول نداریم، ما نیز از این سخنان رهبر انقلاب حمایت خواهیم کرد و در مقابل تصویب آن خواهیم ایستاد، هشدار می‌دهیم اگر به مردم خدمت نمی‌کنید، به زخم مردم نمک نپاشید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها