کد خبر: 251083
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۳:۳۹:۰۰
| |

امیر خجسته نماینده مجلس:

دولت به خوبی قیمت ارز را مهار کرد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهار قیمت ارز توسط دولت به خوبی صورت گرفت و باید به دنبال آن قیمت اجناس نیز کاهش یابد.

دولت به خوبی قیمت ارز را مهار کرد
کد خبر: 251083
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۳:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر خجسته روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: تحریم های ظالمانه علیه ما ادامه دارد و ما باید با توجه به توانمدی و ظرفیت بالا از این مرحله عبور کنیم.


وی با اشاره به اینکه وحدت رمز موفقیت استان است، اظهار داشت: استکبار جهانی با فشار اقتصادی به دنبال کشاندن مردم به خیابان ها است.


وی عنوان کرد: قطار توسعه استان با شتاب در حرکت است که باید با تلاش شبانه روزی شتاب آن را دو چندان کنیم.


نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت ادامه داد: ما در جنگ اقتصادی هستیم که باید با حرکت مناسب در مقابل دشمن و استکبار جهانی نقشه های شوم آنها را بر هم بزنیم.


خجسته اضافه کرد: صنعت گردشگری اشتغال پایدار دارد که در این حوزه کارهای خوبی در استان همدان انجام شده است و باید این روند ادامه داشته باشد.


وی با اشاره به اینکه مشکلات جذب سرمایه گذار در این استان کاهش یافته است، گفت: اکنون که زیرساخت های استان پایه ریزی شده است و باید روند ساخت راه آهن همدان - ملایر و همدان - سنندج نیز شتاب بگیرد.


خجسته تاکید کرد: در برگزاری برنامه های رویداد همدان 2018 دستگاه های اجرایی استان نمره قبولی گرفتند.


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: 85 درصد از بودجه عمرانی کشور به صورت متمرکز به وزارتخانه ها و 15درصد آن به استانها اختصاص می یابد که مسئولان باید در جذب اعتبارات وزارت خانه ای تلاش کنند.


حسن بهرام نیا با اشاره به اینکه تا تکمیل طرح های ناتمام مجوز جدیدی صادر نمی شود، افزود: 70 هزار طرح ناتمام در کشور وجود دارد که از این آمار پنج هزار طرح ملی و 65 هزار طرح استانی است.


عضو ناظر در شورای برنامه ریزی استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر یک هماهنگی و همکاری مناسب بین دستگاه های استان وجود دارد که باید با این اتحاد به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم.


بهرام نیا ادامه داد: برای چهار طرح بزرگ در شهرستان نهاوند اعتبارات ردیف ملی در نظر گرفته شده است که سد گرین و ایستگاه راه آهن از مهمترین این طرح ها هستند.


وی تاکید کرد: به دنبال تعریف طرح های جدید نباشیم و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت کاری استان باشد.

منبع:ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها