کد خبر: 251414
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۰۹:۴۸:۰۰
| |

سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص):

امنیت لازمه پیشرفت هر کشور است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: مسئولان در سایه امنیت حاصل از مجاهدت شهدا، با تمام توان وارد عرصه خدمت شده و نیاز مردم را تامین کنند.

امنیت لازمه پیشرفت هر کشور است
کد خبر: 251414
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۰۹:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اهمیت امنیت در هر کشور، گفت: امروز در منطقه ای هستیم که برخی کشورهای آن به علت نداشتن امنیت از رشد و پیشرفت باز ماندند و به همین دلیل امنیت پیش نیاز هر پیشرفتی است. جوانان ما در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند، افزود: ما در دوران جنگ تحمیلی شاهد حضور جوانان و تلاش آنان برای تامین امنیت کشور بودیم تا جمهوری اسلامی پس از آن دوران مسیر پیشرفت را طی کند.

وی در ادامه با تاکید بر تلاش دشمن برای معرفی مسیر اشتباه به جوانان و تلاش برای انفعال آنها، تصریح کرد: امروز جوانان ما به تعبیر مقام معظم رهبری با الهام از جوانان صدر انقلاب، دفاع مقدس و حتی جلو تر ازآن ها به صحنه آمده اند تا امنیت و پیشرفت را برای کشور به ارمغان آورند. هم اکنون امنیت ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه در شرایط مطلوبی قرار دارد. قطعا در سایه امنیت پیشرفت های علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی برای کشور حاصل می شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در پایان تاکید کرد: امروز دشمن در تلاش برای ایجاد ناامنی در هر سطح و هر نقطه از کشور است تا این مسئله را برای مردم ما به دغدغه ای ویژه تبدیل کند، اما با وجود شهیدانی همچون محمد حسین حدادیان امنیت کشور تضمین شده است. واجب است مسئولان در سایه امنیت حاصل از مجاهدت شهدا، با تمام توان وارد عرصه خدمت شده و نیاز مردم را تامین کنند. همان طور که شهیدان حججی و حدادیان هم قبل از ورود به عرصه امنیت در حال خدمت رسانی به مردم بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها