کد خبر: 251519
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۱۳:۱۹:۰۰
| |

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:

مردم کرمان خاک تنفس می‌کنند

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زنجیره منتهی به حیات در استان کرمان درحال نابودی است، گفت: کرمان در حوزه آب جزء مشکل دارترین استان‌های کشور است و در شرایط بحرانی قرار داریم.

مردم کرمان خاک تنفس می‌کنند
کد خبر: 251519
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۱۳:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| یحیی کمالی پور نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی امروز 24 آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با بیان ایکه حال استان کرمان خیلی خوب نیست و وظیفه داریم مواردی را مطرح کنیم که از مشکلات مردم گره‌گشا باشد، ادامه داد: زنجیره منتهی به حیات در استان کرمان درحال نابودی است و کرمان در حوزه آب جزء مشکل دارترین استان‌های کشور است و در شرایط بحرانی قرار داریم.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیریت ناصحیح منابع آبی در ادوار مختلف منظومه‌ای از چاه‌های غیرمجاز را ایجاد کرده و کنترل منابع آبی از دست متولیان امر خارج شده است، بیان کرد: در خاک و محیط زیست استان کرمان وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند و دومین استان ریزگردی کشور هستیم، مردم خاک تنفس می‌کنند.

نماینده مردم عنبرآباد و جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته در حوزه امنیت، قاچاق مواد مخدر، قاچاق افاغنه، سوخت و دام کرمان را به یکی از استان‌های پرخطر تبدیل کرده و امنیت غذایی ما در رتبه‌بندی جزء نامناسب‌ها اعلام شده که امیدواریم استاندار و مدیران اجرایی برای رفع دغدغه مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه بنابر آمار اعلام شده، 11 و نیم درصد رشد بیکاری را در استان داریم و مردم در معیشت مشکل دارند، خواستار نگاه عمیق‌تر مسئولان به جنوب استان کرمان شد و در پایان گفت: در زمینه دولت الکترونیک باید به کوچک شدن دولت، تجمیع و به روز شدن اطلاعات و کاهش فساد اداری برسیم که در این راه خدمات دهنده و خدمات گیرنده‌ها دو مانع اساسی هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها