نقشه جدید تندروهای آمریکا علیه ایران به بهانه پولشویی

تعداد از اعضای کنگره از جمله سناتور «تد کروز» و «مایک گالاگر» با حمایت «تام کاتن» و «مارکو روبیو» به دنبال تصویب طرحی برای تحریم و انزوای بانک‌های ایرانی به اتهام پولشویی و تأمین مالی تروریسم هستند.

حجم ویدیو: 3.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 دانلود ویدیو
کد خبر: 251585
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۲۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| واشنگتن فری بیکن، رسانه وابسته به محافظه‌کاران آمریکا گزارش داده، تعدادی از اعضای کنگره در اقدامی فراحزبی به دنبال تصویب طرحی هستند که به موجب آن بانک‌های ایرانی به اتهام پولشویی و تأمین مالی تروریسم تحریم و منزوی شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، این طرح را سناتور «تد کروز» عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا و «مایک گالاگر» عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا ارائه دادند و در بین حامیان آن نیز، نام افرادی نظیر «تام کاتن» و «مارکو روبیو» به چشم می‌خورد.

در صورتی که این طرح تصویب شود، تمام بانک‌های ایرانی در رابطه با پولشویی و تروریسم تهدید تلقی خواهند شد و اگر نام یکی از آن‌ها در لیست سیاه آمریکا وارد شود، ارتباط آن با سیستم مالی جهانی قطع خواهد شد.

تلاش تندروهای آمریکا برای اعمال فشار بیشتر بر ایران به بهانه پولشویی و تروریسم در حالیه که لوایح مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس شورای اسلامی کشورمان تصویب شده و حالا در انتظار تایید شورای نگهبان و مجمع تشخیص است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها