چرا هاشمی شاهرودی در مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر نمی‌شود؟

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفته که بنابر دستور پزشک معالج صحبت کردن برای هاشمی شاهرودی خوب نیست و او با توجه به توصیه پزشک باید احتیاط کند.

حجم ویدیو: 27.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13 دانلود ویدیو
کد خبر: 251612
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از چندین جلسه غیبت آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسات مجمع، محسن رضایی دبیر مجمع در نشستی خبری ضمن تکذیب شایعات درباره وضعیت بیماری آیت‌الله شاهرودی گفته که بنابر دستور پزشک معالج صحبت کردن برای هاشمی شاهرودی خوب نیست و او با توجه به توصیه پزشک باید احتیاط کند.


به گزارش «اعتمادآنلاین» ،‌ دبیر تشخیص مصلحت نظام همچنین گفته که در سطح مجمع آیت الله موحدی کرمانی و جنتی حضور دارند و خلاء آیت‌الله شاهرودی را با حضور آنها در مجمع پر می‌کنیم.


رضایی درحالی این توضیحات را داده که آیت الله هاشمی شاهرودی اردیبهشت 1396 به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران مدتی بستری شد و در دی ماه 1396 برای ادامه معالجات به آلمان سفر کرد.


او بعد از بازگشت به کشور در جمع خبرنگاران اعلام کرد که به اصرار پزشکان به آلمان سفر کرده و خودش مخالف آن بوده است. شاهرودی البته پس از بهبود، چند جلسه در مجمع حضور پیدا کرد اما بعد از آن، دیگر بر کرسی ریاست مجمع ننشست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها