مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۲۴ آذر ۱۳۹۷؛

دلیل غیبت آیت‌الله هاشمی شاهرودی از جلسات مجمع/ اظهارات ظریف درباره موشک‌های ایران/ نقشه جدید تندروهای آمریکا علیه ایران به بهانه پولشویی/ پاسخ دولتی‌ها به پیشنهاد اخیر محمود احمدی‌نژاد برای افزایش نرخ یارانه‌ها

دلیل غیبت آیت‌الله هاشمی شاهرودی از جلسات مجمع، اظهارات ظریف درباره موشک‌های ایران و پاسخ دولتی‌ها به پیشنهاد اخیر محمود احمدی‌نژاد برای افزایش نرخ یارانه‌ها، مهمترین خبرهای 24 آذرماه بود.

حجم ویدیو: 15.61M | مدت زمان ویدیو: 00:05:43 دانلود ویدیو
کد خبر: 251619
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۲۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی برگزار شد که هاشمی شاهرودی رئیس مجمع، باز هم غائب این جلسه بود و محسن رضایی توضیحاتی در این باره ارائه داد.


***


عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در نشست «ایران و لوایح چهارگانه (FATF)» گفت که شورای نگهبان جای مجمع و مجلس ننشسته است و در مورد ایرادهای شورای به CFT بزرگنمایی نکنیم. او همچنین گفت که نمی‌توان از ایرادهای CFT چشم‌پوشی کرد.


***

گروهی از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا طرحی برای تحریم‌‌های جدید علیه ایران کلید زدند.


***


ظریف در حاشیه نشست بین‌المللی دوحه در قطر با تاکید بر اینکه ایران به دنبال سلاح‌های هسته‌ای نیست، گفت: موشک‌های ما دخلی به قطعنامه 2231 ندارند.


***


اظهارات اخیر احمدی‌نژاد و مطرح کردن مناظره، واکنش‌های دولتی‌ها رو به همراه داشته است . محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور در واکنش به این اظهارات احمدی‌نژاد گفته که مردم می‌دانند چه کسی آنان را گرفتار کرده و محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه هم گفت که امکان افزایش یارانه وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها