کد خبر: 251726
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

حواشی دو انتصاب وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

معاون معدنی وزیر صمت در اعتراض به انتصابات اخیر رحمانی‌ استعفا داد

انتصابات اخیر رحمانی‌، وزیر صنعت، معدن و تجارت حواشی را به دنبال داشت و در اعتراض به دو انتصاب اخیر او سرقینی معاون وزیر در امور معادن و صنایع معدنی استعفا داد.

معاون معدنی وزیر صمت در اعتراض به انتصابات اخیر رحمانی‌ استعفا داد
کد خبر: 251726
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پنجم آبان ماه بود که نمایندگان مجلس به چهار وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد دادند. با گذشت حدود یک ماه و نیم از رای اعتماد به وزرای پیشنهادی انتقادات به انتصاب‌های وزرا آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار اعتمادآنلاین ، امروز فراکسیون امید از سه وزیر راه، رفاه و صنعت به دلیل انتصابات انجام شده دعوت کرد تا در جلسه فراکسیون امید حاضر شوند. محمدرضا تابش گفت فراکسیون امید از آقایان شریعتمداری، رحمانی و اسلامی دعوت کردیم با حضور در جلسه فراکسیون امید اقدامات خود برای تحقق برنامه‌های تقدیمی به مجلس شورای اسلامی را تشریح کنند و همچنین درباره انتصابات اخیر این سه وزارتخانه که منجر به بروز برخی از حواشی شده است، توضیحاتی دهند.

یک نماینده مجلس که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفت: انتصابات اخیر آقای رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این وزارتخانه انتقاداتی را به دنبال داشته است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جعفر سرقینی معاون وزیر صمت در امور معادن و صنایع معدنی به دلیل اعتراض عزل و نصب‌های اخیر آقای رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته استعفا داده است. البته هنوز این استعفا از سوی وزیر صمت پذیرفته نشده است.

او به چند نمونه از انتصابات مورد انتقاد وزیر صمت اشاره کرد و گفت: آقای رحمانی، خداداد غریب‌پور را به عنوان رئیس ایمیدرو و کامبیز مهدی‌زاده فرساد داماد رئیس‌جمهور را به عنوان رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور منصوب کرده است. در حالیکه آقای غریب‌پور متخصص نیست و کشاورزی خوانده است و داماد رییس جمهور نیز یک ساعت در این موسسه کار نکرده است که در نهایت این عزل و نصب‌ها موجب استعفای آقای سرقینی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها