تابلوی ورود ممنوع مقابل سرمربی تیم ملی والیبال!

رئیس سابق فدراسیون والیبال ایران بعد از مسابقات قهرمانی جهان از سرمربی تیم ملی خواست تا به ایران نیاید و به کشورش بازگردد.

تابلوی ورود ممنوع مقابل سرمربی تیم ملی والیبال!
کد خبر: 251736
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۰:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| داستان قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران این روزها سوژه رسانه‌ها شده است. با وجود اینکه در فدراسیون قبلی آقایان اصرار داشتند که باید با کولاکوویچ قطع همکاری کنند، افشین داوری، سرپرست فدراسیون اعلام کرد که تا المپیک 2020 با کولاکوویچ ادامه خواهیم داد.

در شرایطی که احمد ضیایی، رئیس سابق فدراسیون والیبال قرارداد سرمربی تیم ملی را امضا کرده بود، امیرحسین منظمی، دبیر فدراسیون اعلام کرد که نظر شخصی من این است که قطع همکاری با کولاکوویچ صورت بگیرد. حالا با آمدن داوری ورق برگشت و تکلیف ایگور کولاکوویچ کاملاً مشخص شد.

برخی‌ها در محافل مختلف در شرایطی که ایگور در ایران حضور ندارد، شمشیر انتقاد را از رو بستند و هر موضوعی را بهانه می‌کنند تا ایگور را تخریب کنند و به راحتی واقعیت را برعکس جلوه می‌دهند.

آقایان عنوان می‌کنند ایگور کولاکوویچ با وجود نتایج نه چندان دلچسب در لیگ ملت‌ها و مسابقات جهانی 2018 بدون هیچ دردسری در ایران ماندنی شد؛ در شرایطی که حتی برای پاسخ دادن به اتفاقات از بلغارستان به تهران سفر نکرد و هنوز هم در کشورش به سر می‌برد.

ایگور کولاکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص این موضوع اظهار داشت: این صحبت‌ها واقعیت ندارد. من تا المپیک 2020 با فدراسیون ایران قرارداد دارم. بعد از مسابقات قهرمانی جهان از سرپرست تیم ملی خواستم تا شرایطی فراهم کند که من و دستیارانم به ایران بیاییم، اما متوجه شدم که احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال موافق این موضوع نیست. او دستور داده بود که من و دستیارانم به کشورمان برویم و به ایران برنگردیم!

وی ادامه داد: من می‌دانم که خیلی‌ها در ایران نسبت به عملکرد تیم ملی انتقاد داشتند و به همین دلیل تصمیم داشتم تا به ایران برگردم و بتوانم با آنها صحبت کنم؛ حتی تصمیم داشتم درخواست برگزاری نشست خبری بدهم و با رسانه‌ها صحبت کنم، اما فکر می‌کنم ضیایی نگران بود که من صحبت‌هایی را مطرح کنم که چندان خوشآیند آنها نیست.

با این وجود و با تمام این صحبت‌ها ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اواسط بهمن ماه وارد ایران خواهد شد تا بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک تماشا کند. همچنین کولاکوویچ قرار است در این زمان بازیکنان جدید را هم رصد کرده و درمورد برنامه‌های آینده تیم ملی والیبال با افشین داوری مذاکره کند. همچنین احتمال دارد ایگور کولاکوویچ نشستی را هم با خبرنگاران داشته باشد تا درخصوص اتفاقات اخیر والیبال ایران صحبت کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها