تاکید جناچی بر مسئولیت اجتماعی شهروندان؛ همه مسئولیت انسانی خودشان را انجام دهند

شهردار تهران گفت: کسانی که در عرصه‌های اجتماعی حضور پیدا نمی‌کنند در واقع همه مسئولیت انسانی خود را به طور کامل انجام نمی‌دهند.

تاکید جناچی بر مسئولیت اجتماعی شهروندان؛ همه مسئولیت انسانی خودشان را انجام دهند
کد خبر: 251760
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۱:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پیروز حناچی شهردار تهران در بیستمین دوره آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس سال تحصیلی 97-98 که صبح امروز در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد اظهار کرد: در ابتدا فرا رسیدن میلاد مسعود امام حسن عسگری را به همه عزیزان، مهمانان و دانش‌آموزان تبریک عرض می‌کنم و در تربیت دینی ما نکات راهنمایی وجود دارد که مربوط به بحث امروز ما می‌شود و آن این است که بهترین مردم کسی است که خیرش به همگان برسد و در واقع همین کاری است که شما عزیزان (دانش‌آموزان) در مدارس به عهده گرفته‌اید.

وی تصریح کرد: تجربه‌های کسب شده در دوره دانش‌آموزی مقدمه‌ای برای حضور در عرصه‌های اجتماعی است و باید آن را قدر دانست و کسانی که در عرصه‌های اجتماعی حضور پیدا نمی‌کنند در واقع همه مسئولیت‌های انسانی خود را به طور کامل انجام نمی‌دهند.

شهردار تهران تصریح کرد: کار شما دانش‌آموزان در مدارس قدم نخست برای کسب تجربه، مشارکت و راهبری در حوزه اجتماعی است و کار بسیار مهم و تاثیرگذاری است که این کار هم برای خودتان و هم برای جامعه قابل تقدیر است.

وی گفت: بنده خود نیز هر چه کسب کرده‌ام نتیجه تجربه‌هایی است که در دوران مدارس و دانشگاه و در حوزه‌های اجتماعی به دست آورده‌ام و باید قدر این فرصت‌ها را دانست.

حناچی ادامه داد: امروز میزبان شهرداران مدارس قدیم و جدید هستیم و حضور آنها را قدر می‌دانیم و تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک اقدامات مناسب‌تری در این حوزه برگزار کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها