5 سوال نمایندگان از ظریف اعلام وصول شد

پنج سوال نمایندگان مشهد، ارومیه، خمینی شهر، میرجاوه و قم از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

5 سوال نمایندگان از ظریف اعلام وصول شد
کد خبر: 251810
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۳:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی عضو هیات رییسه مجلس پیش از پایان جلسه علنی امروز خانه ملت، 11 سوال نمایندگان از وزرا را قرائت و وصول آن را اعلام کرد که از این تعداد پنج سوال از رییس دستگاه دیپلماسی است.

بر این اساس، سؤال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد از وزیر امور خارجه در مورد نتیجه همراهی تیم‌های اقتصادی بخش خصوصی در سفر‌های خارجی و همچنین سوال نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه درباره علت عدم برخورد دیپلماتیک با سخنان سخیف نماینده مجلس جمهوری آذربایجان اعلام وصول شد.


هیات رییسه مجلس همچنین سوال محمدعلی ابطحی نماینده خمینی شهر در مورد اظهارات وزیر امور خارجه درباره پولشویی و همچنین سوال مجتبی ذوالنور نماینده قم درباره ایراد مطالبی که علیه منافع ملی تهدید به شمار می‌رود را اعلام وصول کرد.


امروز سوال علی کُرد نماینده میرجاوه از ظریف در مورد عدم دیپلماسی پایدار با کشور‌های همسایه به ویژه همسایگان شرق و جنوب شرقی از سوی هیات رییسه مجلس اعلام وصول شد.


همچنین پرسش حمیده زرآبادی نماینده قزوین از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد عدم پاسخگویی این وزارتخانه در خصوص نارضایتی مردم از فیلترینگ تلگرام سوال دیگری بود که در پایان جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیات رییسه مجلس اعلام وصول شد.


سوال حسین مقصودی نماینده سبزوار از وزیر آموزش و پرورش درباره اخذ هزینه از دانش آموزان باوجود تأکید قانون اساسی بر تحصیل رایگان،سوال نادر قاضی پور از وزیر آموزش و پرورش درباره استفاده از کانکس برای تحصیل دانش آموزان و سوال نادر قاضی پور و علیرضا محجوب از وزیر بهداشت در مورد واردات لنز عدسی چشم باوجود تولید باکیفیت در داخل از دیگر سوالاتی بود که امروز از وزرای دولت اعلام وصول شد.


همچنین سوال قاضی پور و محجوب از وزیر بهداشت در مورد اجرای ناقص طرح تحول سلامت سوال دیگری بود که اعلام وصول شد.


سؤال محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و نادر قاضی پور نماینده ارومیه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد علت عدم اجرای دولت الکترونیک، سوال حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر از وزیر دادگستری در مورد عدم ثبت پروانه وکالت در پایگاه اطلاع رسانی توسط کانون وکلا دیگر سوالاتی بود که امروز اعلام وصول شد.


سؤال حسن کامران از وزیر آموزش و پرورش درمورد اقدامات این وزارتخانه برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان و استقرار نظام پرداخت هم امروز از سوی هیات رییسه اعلام وصول شد.


امروز همچنین طرح اصلاح بندی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و دو طرح شورای عالی استان‌ها در مورد نحوه استقرار دفاتر پزشکان، روزنامه ها، مجلات و مهندسان اعلام وصول شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها