کد خبر: 251822
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

گزارش ویدیویی اعتمادآنلاین از بازگشت دوباره ملوان به لیگ برتر فوتبال زنان

بازگشت رویای دختران ملوان

دختران ملوان کابوس دو سال غیبت را به رویاى حضورى پر از امید بدل کردند.

حجم ویدیو: 14.36M | مدت زمان ویدیو: 00:03:50 دانلود ویدیو
کد خبر: 251822
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم زنان ملوان دو سال قبل در حالی که در شرایط بسیار خوبی بود به دلیل تهمت‌های اخلاقی و مشکلات مالی باشگاه منحل شد. این اتفاق در حالی رخ داد که آن‌ها بازیکنان خوبى همچون سارا قمی خانم گل لیگ را در اختیار داشتند.

بازیکنانى با استعداد و تشنه موفقیت که نتایج بسیار خوبی می‌گرفتند. بازیکنان ملوان و مربی این تیم مریم ایراندوست از تصمیم باشگاه شوکه بودند اما شکایت‌ها و تلاش‌ها نتیجه‌اى در بر نداشت، تهمت‌هاى بى‌اساس تیشه به ریشه آرزوهاى دختران ملوان زده بود. باشگاه در بحران مالى به سر می‌برد و مثل همیشه اولین گزینه حذف ورزش زنان بود.


یکسال بعد آتنا دایمی گلر ملوان بر اثر ایست قلبی درگذشت. مرگ ناگهانى او شوک بزرگى بود و خانواده بزرگ ملوان را عزادارکرد تا سلسله ناکامى‌ها و تلخى‌ها ادامه داشته باشد.


دختران عاشق و سخت کوش ملوان اما با همه تهمت‌ها، بى‌توجهى‌ها، کمبود امکانات، بى‌اعتنایى مسئولان و با وجود انحلال تیم به رویایشان پشت نکردند. آنها دوسال تمام مقابل تمام مشکلات و بى‌عدالتى‌ها ایستادند.


زمانى که مسئولان باشگاه اعلام کردند به دلیل مشکلات مالى اولین گزینه برایشان منحل کردن تیم زنان است به شور و عشق و علاقه و امید این دختران بى‌اعتنایى شد، اما بازیکنان ملوان با همه تلخى در کنار تیم ماندند. ملوان نمی‌توانست در لیگ بازى کند، اما بازیکنان بدون داشتن تیم تمرین کردند. تیم منحل شده زنان ملوان هنوز زنده و پویا بود و نفس می‌کشید، آنها نمی‌خواستند بپذیرند اینجا آخر خط است.


تابستان امسال زمزمه‌هایى شنیده شد مبنى بر بازگشت ملوان، شایعاتى که به حقیقت پیوست و بالاخره پس از دو سال ملوان به لیگ برتر بازگشت.


اتفاقی که به فوتبال زنان جان تازه‌ای داد. اولین بازی خانگی ملوان جمعه 23 آذر مقابل سپاهان بود. حالا هواداران ملوان می‌توانستند پس از دوسال دوباره از تیمشان حمایت کنند. هواداران پرشورى که لحظه‌ای ساکت ننشستند و نود دقیقه تیمشان را تشویق کردند. زنان انزلیچی با دختران کوچک خود به استادیوم تختی آمدند تا از تیمشان حمایت کنند؛ در ورزشگاهی که به یاد سیروس قایقران اسطوره ملوان به آن سن سیروس می‌گویند.


در هواى سرد و بارانى انزلى صداى طبل و سوت و فریاد و شعار در ورزشگاه قطع نمی‌شد.


ملوان بازی را یک بر صفر واگذار کرد اما نشان داد با حضور بازیکنان و کادر فنی قوی و تماشاگران بی‌نظیر شانس جدی قهرمانی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها