کد خبر: 251882
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷

از جدایی گرو و نیومایر از استقلال تا پیش‌بینی یک سایت روسی در مورد قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا

جدایی نویمایر و گرو از استقلال، اظهارنظر مهدوی‌کیا درباره شرایط تیم پرسپولیس، پیش‌بینی اکسپرس روسیه در مورد قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا و... از جمله مهم‌ترین خبرهای ورزشی روز یکشنبه 25 آذرماه بودند.

از جدایی گرو و نیومایر از استقلال تا پیش‌بینی یک سایت روسی در مورد قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا
کد خبر: 251882
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نویمایر و گرو از استقلال جدا شدند؛ الحاجی گرو و مارکوس نویمایر دو بازیکنی بودند که در ابتدای فصل بنابه درخواست سرمربی تیم و جهت تقویت استقلال به تیم اضافه شدند اما بنا بر دلایلی شرایط برای ادامه همکاری این دو بازیکن و باشگاه استقلال فراهم نبود و با فسخ قرارداد، از جمع آبی پوشان جدا شدند.

برانکو غرور را به پرسپولیس برگردانده است؛ مهدی مهدوی کیا پیشکسوت پیشین تیم پرسپولیس امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد. او درباره شرایط پرسپولیس گفت: برانکو دو سال پیاپی با پرسپولیس قهرمان ایران شده و با تمام مشکلات تیم را به فینال آسیا رسانده است.

مهدوی کیا درباره دعوای برانکو و کی روش هم گفته: باشگاه پرسپولیس باید زودتر به اختلاف کی‌روش و برانکو ورود می‌کرد تا این مساله را حل کند.

بشار رسن با پرسپولیس تمدید نکرد

بشار رسن با پرسپولیس تمدید نکرد؛ شار رسن که عنوان بهترین بازیکن کشورش در سال 2018 را از آن خود کرده است با ترک ایران به اردوی تیم ملی عراق ملحق شد تا بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به تمرینات پرسپولیسی‌ها برگردد. بشار در حالی ایران را ترک کرد که حاضر نشد قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کند و به مسئولان این باشگاه اعلام کرد بعد از جام ملت‌ها دراین‌باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

پیش‌بینی اکسپرس روسیه؛ ایران قهرمان جام ملت‌ها می‌شود؛ اکسپرس روسیه با معرفی فوتبال و ورزش ایران، پیش‌بینی کرد ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

این رسانه روسی در این باره نوشت: نظم و سازمان‌دهی عالی، تمرکز خیلی خوب در دفاع، حضور ستاره‌ها و جوانان به‌صورت هم‌زمان در تیم که حاضر هستند برای تیم ملی کشورشان 200 درصد توان خودشان را نشان دهند. دیگر چه چیزی نیاز دارید تا طلسم قهرمان نشدن در جام ملت‌های آسیا را بعد از 42 سال بشکنید؟ کار خوب سرمربی پرتغالی در تیم ملی وقت میوه دادن است و به نظر زمان برای قهرمانی این تیم فرا رسیده است.

ورزشکاران روس باید مدال‌های خود را بازگردانند؛ کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) از 11 ورزشکار روسی و همبازیان‌شان خواسته تا مدال‌های قهرمانی در المپیک زمستانی 2014 سوچی را بازگردانند.

سرویس رسانه‌ای کمیته بین‌المللی المپیک در این اعلام کرد: ما از 11 ورزشکار رشته‌های مختلف المپیک 2014 سوچی که قوانین ضد دوپینگ را نقض کردند به صورت رسمی خواستیم تا مدال‌های قهرمانی را بازگردانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها