وزیر خارجه ترکیه در دوحه:

در صورت انتخاب شدن اسد از دولتش حمایت می‌کنیم/فایل ضبط شده قتل خاشقجی را شنیدم

وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به پرسشی در رابطه با بقای نقشی برای اسد در آینده سوریه و میزان تحمل‌پذیری آنکارا در مقابل آن گفت: اولویت در این دوره تدوین قانون اساسی برای کشور است و این سوری‌ها هستند که خود باید پیش‌نویس آن را تدوین کنند.

در صورت انتخاب شدن اسد از دولتش حمایت می‌کنیم/فایل ضبط شده قتل خاشقجی را شنیدم
کد خبر: 251898
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد در صورتی که بشار اسد در یک انتخابات دموکراتیک وشفاف به پیروزی برسد همه باید با او همکاری کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به پرسشی در رابطه با بقای نقشی برای اسد در آینده سوریه و میزان تحمل‌پذیری آنکارا در مقابل آن گفت: اولویت در این دوره تدوین قانون اساسی برای کشور است و این سوری‌ها هستند که خود باید پیش‌نویس آن را تدوین کنند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داده که وزیر خارجه ترکیه همچنین بر اهمیت برگزاری انتخابات در سوریه زیر نظر سازمان ملل متحد و به شکلی شفاف و دموکراتیک تاکید کرده و گفته است: این سوری‌ها هستند که باید تصمیم بگیرند چه کسی بر آنها حکومت کند.

چاووش اوغلو همچنین با اشاره قتل خبرنگار سعودی گفت: من به همراه اردوغان صدای ضبط شده از قتل جمال خاشقجی را شنیدم. مردی که دست به این کار می‌زد یک بیمار واقعی بود که از قطعه قطعه کردن مردم لذت می‌برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها