کد خبر: 251901
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۲۵ آذر ۱۳۹۷؛

استقبال فاطمه سعیدی از طرح کودک‌همسری در مجلس/ اظهارنظر الیاس حضرتی درباره انتخابات سال 98 و 1400/ عملکرد 40 ساله نظام از نظر عبدالله نوری

استقبال از در دستور کار قرار گرفتن طرح کودک‌همسری در مجلس کودک‌همسری در مجلس، اظهارات الیاس حضرتی درباره انتخابات سال 98 و 1400 و عملکرد 40 ساله نظام از نظر عبدالله نوری از مهمترین خبرهای 25 آذرماه بود.

حجم ویدیو: 4.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:58 دانلود ویدیو
کد خبر: 251901
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفته که طرح کودک همسری هنوز در دستور کار قرار نگرفته و باید تلاش شود که در دستور کار قرار بگیرد و با نگاهی که مجلس به موضوع کودک همسری دارد این طرح رأی خوبی خواهد گرفت. سعیدی با اشاره به برخی پیامک‌های تهدیدآمیز درباره طرح کودک‌همسری، گفته نمایندگان مجلس به پیامک‌های تهدیدآمیز عادت کرده‌اند، ما تحت تأثیر پیامک‌ها قرار نمی‌گیریم.

***

الیاس حضرتی، نماینده تهران در مجلس و قائم مقام حزب اعتمادملی با بیان اینکه برای انتخابات سال 98 کاندیدا نمی شود گفت: ما برای حزب اعتماد ملی، که یکی از تاثیرگذارترین احزاب کشور است، برای انتخابات سال 98 و 1400 برنامه مفصلی داریم.

***


مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس با تاکید بر اینکه اگر اجرای قانون اساسی را دنبال کنیم ، نیازی به همه‌پرسی نداریم، گفته: اگر قانون اجرا می‌شد امروز شاهد رانت، زمین‌خواری، پولشویی، قاچاق و رشوه نبودیم.


***


عبدالله نوری، تاکید کرده که اختلاف دیدگاه ها نسبت به ‏جایگاه زنان و حقوق و آزادی های اجتماعی و فرهنگی آنان با شعار حل نمی شود. نوری همچنین گفته که عقیده ام این ‌‏است که مجموع عملکرد چهل ساله ‏نظام در حوزه های مختلف می توانست خیلی بهتر ‏از این باشد که ‏امروز شاهدش هستیم.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها