کد خبر: 252070
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

محمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفتگوی تصویری با اعتمادآنلاین:

بازار طلا و سکه ثبات نسبی دارد/ میل به فروش طلا بیشتر از میل به خرید است

محمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار طلا و سکه گفت: با توجه به ثبات نسبی که قیمت طلا و سکه و ارز در کشور داشته دادوستدها بسیار باثبات است و عرضه و تقاضا در بازار با روال عادی در جریان است.

حجم ویدیو: 6.52M | مدت زمان ویدیو: 00:02:50 دانلود ویدیو
کد خبر: 252070
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس جرجندی - محمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار طلا و سکه به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: امروز با شروع به کار بازارهای جهانی قیمت طلای جهانی با یک دلار کاهش به 1 هزار 239 دلار در هر اونس رسید؛ اما در بازار داخلی قیمت ارز با نوساناتی مواجه بود و باعث شد که قیمت سکه بین 30 تا 40 هزار تومان با افزایش مواجه شود؛ اما در ادامه دادوستد‌های روزمره طلا و سکه مجدداً قیمت ارز کاهش پیدا کرد و قیمت طلا و سکه به سطح قیمت‌های دیروز رسید.

کشتی آرای افزود: سکه طرح قدیم با 3 میلیون و 450 هزار تومان، قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 480 هزار تومان و نیم‌سکه بهار هم با 1 میلیون و 770 هزار تومان در بازار امروز دادوستد شد. ربع‌سکه بهار آزادی هم با 20 هزار تومان با 1 میلیون و 40 هزار تومان و سکه‌های 1 گرمی هم با 630 هزار تومان در بازار معامله شد.

وی ادامه داد: امروز هر مثقال طلای 17 عیار که مبنای قیمت‌گذاری است با اندکی نوسان به 1 میلیون و 332 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار به 1 میلیون و 410 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار هم به 307 هزار و 200 تومان رسید؛ و درنهایت هر گرم طلای 24 عیار هم باقیمت 410 هزار تومان دادوستد شد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در ادامه گفت: با توجه به ثبات نسبی که قیمت طلا و سکه و ارز در کشور داشته دادوستدها بسیار باثبات است و عرضه و تقاضا در بازار با روال عادی در جریان است. گفتنی است با شرایط فعلی بازار میل به فروش بیشتر از میل به خرید است.

کشتی آرای در پایان گفت: قیمت‌هایی که امروز در بازار دادوستد می‌شود هم‌سطح باقیمت‌های در مردادماه گذشته است و درنتیجه افرادی که درگذشته در زمان افزایش قیمت‌ها در بازار سکه و ارز اقدام به خرید کرده‌اند با مشاهده ثبات نسبی در بازار امروز اقدام به فروش و عرضه سکه و ارز خانگی خود در بازار کرده‌اند که خود این موضوع به کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و طلای کشور کمک کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها