کد خبر: 252120
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۴:۵۲:۰۰
| |

استقبال مسکو از سفر عمر البشیر به سوریه

وزارت خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که سفر عمر البشیر به دمشق و دیدارش با بشار اسد در بازگشت سوریه به اتحادیه عرب موثر بیفتد.

استقبال مسکو از سفر عمر البشیر به سوریه
کد خبر: 252120
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۴:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، مسکو امیدوار است سفر عمر البشیر به دمشق در عضویت دوباره سوریه در اتحادیه عرب موثر باشد.

در این بیانیه آمده است: پس از تعلیق عضویت سوریه در اتحادیه عرب در نوامبر 2011، از اولین سفر رئیس جمهوری یک کشور عربی به سوریه استقبال می‌کنیم و امیدواریم که نتایج این سفر در ازسرگیری روابط کشورهای عربی با سوریه و عضویت کامل این کشور در اتحادیه عرب در اسرع وقت ممکن تاثیر داشته باشد.

عمر البشیر، رئیس‌جمهور سودان برای اولین بار از زمان آغاز درگیری‌ها در سوریه به این کشور سفر کرده و مذاکراتی با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه داشت.

این در حالی است که دیمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده از سفر عمر البشیر به دمشق با یک فروند هواپیمای «تو154» متعلق به وزارت دفاع روسیه اظهار کرد: من چنین اطلاعاتی ندارم اما می‌توانم به سوال شما پاسخ دهم، اگر فکر می‌کنید که هواپیمای وزارت دفاع پروازهایی به آنجا داشته، بهتر است این سوال را از مسؤولان وزارت دفاع بپرسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها