کد خبر: 252586
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۱۱:۳۸:۰۰
| |

فرهاد تجری، نماینده سرپل ذهاب در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس:

بازگشایی مرز خسروی مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در تذکری به وزیر کشور بیان کرد:‌ زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی مرز خسروی وجود دارد به این موضوع توجه شود.

بازگشایی مرز خسروی مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 252586
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۱۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد تجری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر راه گفت: در خصوص اقدام تبعیض آمیز مدیر عامل راه آهن کشور علی رغم این که همدان با کرمانشاه مشترکات فرهنگی و تاریخی دارد و روزی فرمانداری کلی از تابع کرمانشاه بود توجه شود که در اقدامی تبعیض آمیز به عنوان مرکزیت غرب کشور برای همگان ابلاغی شده ما انتظار داریم در این خصوص اصلاحی صورت پذیرد و مانند گذشته مرکزیت غرب برای کرمانشاه زده شود.

وی در تذکری به رئیس جمهور خواستار اعمال قانون نسبت به پرداخت برای بسیجیان و رزمندگان معسر شد و همچنین در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد:‌ نسبت به جلوگیری از جا ماندن زمین‌های حاصل‌خیر سر پل ذهاب، گیلان غرب و قصر شیرین توجه شود و از حذف منابع طرح گرمسیری جلوگیری شود.

تجری در پایان گفت: وزیر کشور به این موضوع توجه کند که علی رغم زیرساخت‌های مناسب‌ شهرهای مرزی کرمانشاه در خصوص مرز خسروی کاری انجام نمی‌شود این در حالی است که یک امنیت پایدار در عراق وجود دارد اما هیچ اقدام جدی از ناحیه دولت برای باز شدن این مرز نمی‌بینیم. همچنین وزیر اقتصاد بنیان مسکن بانک‌ها و وزارت اقتصاد به مردم مناطق زلزله زده در خصوص برآورد خسارت‌ها آزاد نمودن منابع تسهیلاتی و پرداخت آن توجه کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها