عباس غزالی در ویژه برنامه شب یلدا مطرح کرد:

چرا همکاری‌ام با نعمت‌الله ادامه نیافت؟/ اهل هیاهوی بی‌دلیل نیستم

عباس غزالی با حضور در ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه اول سیما، از دلایل ادامه نیافتن همکاری‌اش با حمید نعمت‌الله پس از تجربه موفق «وضعیت سفید» گفت.

چرا همکاری‌ام با نعمت‌الله ادامه نیافت؟/ اهل هیاهوی بی‌دلیل نیستم
کد خبر: 253061
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۳:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعلی ضیا پنجشنبه شب در ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک میزبان عباس غزالی بود که برای اولین بار همراه با همسرش روی آنتن زنده تلویزیون آمد.

غزالی در ابتدای حضور خود گفت: احساس قلبی من این است که امشب برایم خاطره‌انگیزترین یلدا خواهد بود. چون برای اولین بار است که همراه با همسرم به یک برنامه زنده آن هم برنامه خوب «فرمول یک» می‌آیم و می‌خواهم از همسرم تشکر کنم که این افتخار را به من داد.

این بازیگر در پاسخ به این سوال ضیا که آیا درست است زمانی کارگری می‌کرده، توضیح داد: من دوره‌ای در مغازه برادرم در بازار که لوازم آرایشی بهداشتی را به صورت عمده می‌فروخت، کارگر بودم. من باید قفسه‌ها را می‌چیدم، از انبار بار می‌آوردم، اجناس را بسته‌بندی می‌کردیم و به شهرستان می‌فرستادیم.

غزالی درباره نحوه آشنایی با همسرش با بیان اینکه چهار سال از ازدواجمان می‌گذرد، افزود: یادم است پدرم تازه فوت شده بود و در فکر ازدواج نبودم. تازه با همسرم آشنا شده بودم. شب ها بعد از کار با مادر که آن روزها احوال خوبی نداشت، تهران‌گردی می‌کردیم؛ امامزاده صالح می‌رفتیم یا برای مادرم که عاشق آب هویج است از میدان سپاه آب میوه می‌خریدم. مادرها که می‌دانی همه چیز را می‌دانند. یک شب داشتم رانندگی می‌کردم که دیدم او میخ من شده است. وقتی دلیلش را پرسیدم به من گفت من می‌دانم کسی در زندگی ات هست، چرا دست به کار نمی‌شوی؟ من نگران بودم نکند مادرم تنها شود اما وقتی خودش اینطور گفت من از پدر همسرم اجازه گرفتم و مراحل ازدواج جلو رفت.

بازیگر نقش بهروز در «وضعیت سفید» ادامه داد: اگر بازیگر نمی شدم نجار می‌شدم و در صندوق عقب ماشینم پر از چوب است و اشکالی با چوب درست می‌کنم.

وی در این باره که چرا دیگر همکاری با حمید نعمت‌الله کارگردان «وضعیت سفید» نداشته، بیان کرد: به تیم سریال وضعیت سفید سلام می‌کنم. اگر پیشنهادی شود بررسی و کار می‌کنم ولی اخیرا پیشنهادی نداشته ام. البته در تله فیلم «به صرف شربت و شیرینی» جای کارگردان و نویسنده عوض شده بود و آقای نعمت الله نویسنده و آقای مقدم دوست کارگردان بودند و من در این فیلم هم همکاری کردم. برای سریال «سرباز» آقای مقدم دوست هم به من زنگ زدند و من آن نقش را دوست نداشتم.

غزالی درباره کاندیدا شدنش برای سیمرغ و اینکه به او گفته بودند جایزه را می‌برد نیز توضیح داد: هرکسی بگوید از جایزه خوشش نمی آید یا برایش مهم نیست دروغ است. هر انسانی در هر جایگاهی از پاداش و تشویق خوشش می‌آید. من وقتی کاندید شدم برایم جایزه بود چون یعنی انتخاب شده ام و انتخاب نهایی بسته به سلیقه داوران است. به من گفته بودند انتخاب شده ای و من هم خوشحال بودم اما سیمرغ در دست رفیقم نشست. جالب اینکه من برای فیلم هومن سیدی کاندیدا شده بودم و هومن برای فیلم دیگری کاندید شده بود و جایزه را برد.

بازیگر «قیچی» در این باره که آیا سینما عباس غزالی را دوست ندارد، تصریح کرد: سینما مرا خیلی دوست دارد و من هم سینما را خیلی دوست دارم اما خط کشی هایی که امروزه روز اتفاق می‌افتد اینگونه است که شما باید به خیلی از اتفاقات تن بدهی تا در صدر اخبار باشی یا در سینما بیشتر باشی و برخی انتظار دارند مرا بیشتر روی پرده ببینند اما من اهل هیاهوی بی دلیل نیستم و از زندگی ام راضی ام. عاشق بازیگری هستم و هرجایی که هستم سعی می‌کنم با تمام جان و دل کارم را انجام بدهم. کار خوب دیده می‌شود چه بخواهند عباس غزالی را ببینند چه نخواهند مرا ببینند.

علی ضیا امشب نیز ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک را با میزبانی از چهره ها از ساعت 23 روی آنتن خواهد برد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها