کد خبر: 253750
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۹:۱۷:۰۰
| |

سرخط مهمترین خبرهای اقتصادی/۲ دیماه ۱۳۹۷

از تغییر سود سپرده روزشمار به ماه‌شمار تا حجم بدهی‌های خارجی ایران

تغییر سود سپرده روزشمار به ماه‌شمار از اول بهمن، خارج شدن افزایش سقف وام مسکن از دستورکار، برآورد 2.4 میلیارد دلاری حجم قاچاق پوشاک و حجم بدهی‌های خارجی ایران چقدر کم شده است؟ از جمله مهمترین خبرهای اقتصادی امروز بودند

از تغییر سود سپرده روزشمار به ماه‌شمار تا حجم بدهی‌های خارجی ایران
کد خبر: 253750
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۹:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| تغییر سود سپرده روزشمار به ماه‌شمار از اول بهمن با تصویب شورای پول و اعتبار پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری از روزشمار به ماه‌شمار تغییر خواهد کرد.

خارج شدن افزایش سقف وام مسکن از دستورکار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از ایجاد یک بازار تعهدی و نقدی به نام کارت اعتباری مصالح ساختمانی و خدمات فنی مهندسی تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: افزایش سقف تسهیلات مسکن از دستور کار خارج شده، چرا که آثار مخرب آن بیشتر از سازندگی است

برآورد 2.4 میلیارد دلاری حجم قاچاق پوشاک حمید رضا دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به میزان مصرف و تولید پوشاک برآورد می‌شود حجم پوشاک قاچاق و نساجی به 2.4 میلیارد دلار در سال برسد.

به خرید نفت از ایران ادامه می دهیم سفیر هند در تهران اعلام کرد : واردات نفت هندوستان از ایران متوقف نشده و این کشور به خرید نفت از تهران ادامه خواهد داد.

حجم بدهی‌های خارجی ایران چقدر کم شده است؟ بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی میزان بدهی خارجی ایران در هفت ماه نخست امسال نسبت به ابتدای سال با حدود 10.7 درصد کاهش روبرو بوده است.

پرداخت 500 میلیون یورو بدهی نظام سلامت از صندوق توسعه ملی با موافقت رهبر انقلاب سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:با موافقت رهبر معظم انقلاب، 500 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای بدهی‌های نظام سلامت در نظر گرفته شده است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران از کاهش 22 درصدی معاملات مسکنِ کل کشور در آذرماه 1397 خبر داد.

وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت گفت: دولت از ابتدای سال تاکنون 14 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی اختصاص داده که ارز آن از محل درآمدهای ناشی از فروش نفت تامین می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها