احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به وضعیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

هنوز تصمیمی برای ریاست مجمع گرفته نشده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنوز درباره سرنوشت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در آینده تصمیم‌گیری خاصی انجام نشده و موضوعی در دستور کار قرار نگرفته است و اگر هم تصمیمی گرفته شده باشد، حداقل من از آن خبر ندارم. 

هنوز تصمیمی برای ریاست مجمع گرفته نشده است
کد خبر: 253951
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۳:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل وضعیت نامساعد جسمی چند روزی به کما رفته است. البته برخی رسانه‌های داخلی اخبار ضد و نقیضی درباره وضعیت جسمانی و سلامت او مخابره کرده‌اند.

اعلام شده است که اعلام حیاتی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در وضعیت مناسبی نیست و در این خصوص نیز پرویز داودی رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در بیمارستان خاتم‌الانبیا به خبرنگاران توضیح داده است که «ایشان با توجه به بیماری که داشتند، مدت‌ها تحت درمان قرار گرفته بودند و در هفته قبل هم به علت اینکه نیاز بود به ای سی یو منتقل شدند. اکنون نیز در ای سی یو هم دستگاه‌های لازم به ایشان متصل شد. الان در آی سی یو هستند و علایم حیاتی دارند.»

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در گفت‌وگویی با اعتمادآنلاین درباره سرنوشت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به وضعیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، می‌گوید: هنوز درباره سرنوشت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در آینده تصمیم‌گیری خاصی انجام نشده و موضوعی در دستور کار قرار نگرفته است و اگر هم تصمیمی گرفته شده باشد، حداقل من از آن خبر ندارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها