فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 1984 به پایان رسید

گل گدوت، بازیگر نقش زن شگفت انگیز با انتشار پیامی از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 1984 خبر داده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 1984 به پایان رسید
کد خبر: 254093
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۷:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| از ماه خرداد امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز 1984) رسما آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار تابستان سال 2020 به پایان رسیده است. گل گدوت، بازیگر نقش پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت انگیز، با انتشار تصاویر و پیامی در صفحه رسمی خود دراینستاگرام از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) خبر داده است. گدوت در پیام خود اشاره کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم در چهار مکان کاملا متفاوت در سه کشور مختلف در طول 6 ماه انجام شده است. قابل پیش‌بینی است که این فیلم، یکی از گران قیمت‌ترین فیلم‌های مجموعه دی (DC) بوده باشد و کمپانی برادران وارنر نیز حساب ویژه‌ای را روی موفقیت این فیلم در تابستان سال 2020 باز کرده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 1984 در واشینگتن، دی.سی، شهر الکساندریا در ایالت ویرجینیا، کشور بریتانیا و اسپانیا، انجام شده است.

حال فیلم Wonder Woman 1984 وارد مراحل پس از تولید نسبتا طولانی مدت خود خواهد شد و احتمالا در طول ماه‌های آینده فیلمبرداری دوباره برخی از صحنه‌های این فیلم نیز انجام می‌شود. گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا، پدرو پاسکال، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا، رابین رایت در نقش ژنرال آنتیوپ، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما و ناتاشا روتول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman 1984 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی این فیلم از دنیای سینمایی DC بر عهده پتی جنکینز بوده است. همچنین هانس زیمر وظیفه نوشتن و ضبط موسیقی متن دنباله فیلم Wonder Woman را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Wonder Woman 1984 در ابتدا قرار بود در تاریخ 1 نوامبر 2019 (10 آبان 1398) اکران شود، اما در ماه آبان امسال، کمپانی برادران وارنر از عقب افتادن اکران این فیلم تا حدود 7 ماه خبر داد و حال دنباله فیلم Wonder Woman برای اکران در تاریخ 5 ژوئن 2020 (16 خرداد 1399) برنامه ریزی شده است.

منبع: زومجی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها