کد خبر: 254401
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۱۵:۵۶:۰۰
| |

فراخوان جشنواره «مشهد؛ خانه بهار» منتشر شد

جشنواره هنری «مشهد؛ خانه بهار» در هشت بخش تجسمی، نمایشی، چندرسانه‌ای، طراحی و چیدمان، گل‌آرایی، پژوهش‌های هنر شهری، عکس و بین‌الملل برگزار می‌شود.

فراخوان جشنواره «مشهد؛ خانه بهار» منتشر شد
کد خبر: 254401
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۱۵:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فراخوان بخش هنرهای چند رسانه‌ای دومین جشنواره «مشهد؛ خانه‌بهار» به دبیری سروش محمدزاده، کارگردان سینما و تلویزیون، منتشر شد.

کارگردان فیلم سینمایی «چهارشنبه» در این باره توضیح داد: «علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند با ارائه طرح آثار تصویری در قالب‌های انیمیشن کوتاه، ویدئو آرت و ویدئو کلیپ در این بخش شرکت کنند.»

محمدزاده همچنین از اعلام اسامی هیات داوران بخش هنرهای چندرسانه‌ای تا چند روز آینده خبر داد و گفت: «جشنواره «مشهد؛ خانه‌بهار» در هشت بخش متفاوت برگزار می‌شود. بخش‌های تجسمی، نمایشی، چندرسانه‌ای، طراحی و چیدمان، گل‌آرایی، پژوهش‌های هنر شهری، عکس و بخش بین‌الملل زیر شاخه‌های این جشنواره فرهنگی و هنری هستند.»

این کارگردان جوان ادامه داد: «علاقه‌مندان به هر یک از این شاخه‌های هنری، از تاریخ اول تا دهم دی فرصت دارند تا با مراجعه به وبسایت جشنواره، طرح‌های خود را ثبت کنند.»

محمدزاده درخصوص حمایت از آثار منتخب عنوان کرد: «پس از داوری این طرح‌ها، ایده‌های برگزیده توسط خود هنرمندِ شرکت‌کننده در جشنواره، با همکاری شهرداری مشهد، در سطح شهر اجرایی خواهد شد.»

دومین جشنواره هنرهای شهری مشهد به دبیری صدرا یوسفی از 25 *اسفند تا 25 اردیبهشت* برگزار می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها