کد خبر: 254655
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۳:۲۵:۰۰
| |

حسین کمالی، عضو کابینه دولت سازندگی:

تفکر هاشمی مبنای اختلاف او با خیلی از اشخاص است

عضو دولت سازندگی درباره تلاش برخی افراد در فضای سیاسی کشور برای الصاق برچسب «نفوذی» به رقیب و زیر سئوال بردن تفکر او با تمسک به چنین شیوه‌هایی، گفت: کسانی که این کارها را انجام می‌دهند، به خودشان نگاه کنند ببینند خودشان آیا نفوذی هستند یا خیر.

تفکر هاشمی مبنای اختلاف او با خیلی از اشخاص است
کد خبر: 254655
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین کمالی درباره علت تخریب هاشمی رفسنجانی بعد گذشت دو سال از ارتحال وی، گفت: تفکر آقای هاشمی مبنای اختلاف او با خیلی از اشخاصی است که با این تفکر موافق نیستند.

وی نوع برداشت هاشمی رفسنجانی از زندگی، وضعیت کشور، جامعه و مردم را خاص توصیف کرد و افزود: هاشمی رفسنجانی شخصیتی عادی و آخوند معمولی نبود، ایشان خود را به دلیل نوع نگاه و اندیشه خاصی که در موضوعات مختلف داشت یک آخوند متفاوت از سایر روحانیت می دانست.

دبیرکل حزب اسلامی کار با بیان اینکه نوع نگاه هاشمی رفسنجانی در زمان حیاتش نیز مخالفان جدی داشت، یادآور شد: مخالفان مرحوم هاشمی و همفکران آنها هنوز در جامعه حضور دارند بنابراین سعی می کنند دیدگاه ها و اندیشه های مرحوم هاشمی را به نقد بکشند چون نگاه متفاوت آقای هاشمی رفسنجانی مورد پسند آنها نیست.

وی درباره علت اصرار مخالفان مرحوم هاشمی به تخریب چهره او حتی پس از گذشت دوسال از زمان رحلت بیان کرد: آنها می بینند هنوز تفکر مرحوم هاشمی در جامعه زنده و منشا اثر است و مردم از این دیدگاه حمایت می کنند بنابراین در غیاب آقای هاشمی، در مقام تقابل با تفکر او بر می آیند تا دیدگاه خودشان بر جامعه حاکم شود.

عضو دولت سازندگی درباره تلاش برخی افراد در فضای سیاسی کشور برای الصاق برچسب «نفوذی» به رقیب و زیر سئوال بردن تفکر او با تمسک به چنین شیوه هایی، گفت: کسانی که این کارها را انجام می دهند، به خودشان نگاه کنند ببینند خودشان آیا نفوذی هستند یا خیر.

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها