کد خبر: 254783
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهمترین اخبار سیاسی/ ۵ دی ۹۷

از بازتاب جلسه جنجالی لایحه بودجه تا ادامه حاشیه‌های یک مستند سیاسی

لایحه بودجه و اخبار و حواشی مستند «هاشمی زنده است» همچنان مورد توجه رسانه‌هاست و امروز نیز در رسانه‌های داخلی کشور چهره‌های مختلفی درباره آن صحبت کردند. از موضع‌گیری یاسر و فائزه هاشمی درباره زندگی مرحوم هاشمی رفسنجانی تا توضیحات حسن روحانی و محمود واعظی درباره لایحه بودجه و جلسه علنی روز سه شنبه مهمترین اخبار سیاسی چهارشنبه بودند.

از بازتاب جلسه جنجالی لایحه بودجه تا ادامه حاشیه‌های یک مستند سیاسی
کد خبر: 254783
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| لایحه بودجه و اخبار و حواشی مستند «هاشمی زنده است» همچنان مورد توجه رسانه‌هاست و امروز نیز در رسانه‌های داخلی کشور چهره‌های مختلفی درباره آن صحبت کردند. از موضع‌گیری یاسر و فائزه هاشمی درباره زندگی مرحوم هاشمی رفسنجانی تا توضیحات حسن روحانی و محمود واعظی درباره لایحه بودجه و جلسه علنی روز سه شنبه مهمترین اخبار سیاسی چهارشنبه بودند:

عادل آذر رییس دیوان محاسبات کشور درباره پرونده‌ بورسیه‌های دوران احمدی‌نژاد به « اعتمادآنلاین » گفته است که « اگر کسی شکایتی دارد می‌تواند در وزارت علوم و دیوان عدالت اداری مطرح کند».

فائزه هاشمی سخنان عباسعلی کدخدایی درباره انتخابات 92 را تکذیب کرده و توضیح داده است که «شورای نگهبان اجازه کاندیداتوری به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نداد»

محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری نیز به رفتار نمایندگان خوزستان به حسن روحانی در جلسه علنی مجلس انتقاد کرده و گفته است که «این نوع از اعتراضات در شان مجلس نبود».

حسن روحانی رییس‌جمهوری کشورمان گفته است که در بودجه 98 یارانه آب، برق و بنزین حذف نمی‌شود. او همچنین در واکنش به حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات گفته است که باید مقصران این حادثه شناسایی و به مردم معرفی شوند.

یاسر هاشمی‌رفسنجانی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به سازنده مستند «هاشمی زنده است» چنین نوشت که «ملکی که استخر محل جان باختن آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی در آن قرار دارد، هیچ ربطی به فرح نداشته است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها