کد خبر: 255575
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۲۲:۵۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز/ ۸ دی‌ماه ۱۳۹۷

واکنش‌ها به اظهارات محسن رضایی درباره عملیات کربلای 4/ آخرین وضعیت پرونده بازداشتی‌های دی‌ماه 96/ تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه آزاد

واکنش‌ها به اظهارات محسن رضایی درباره عملیات کربلای 4، نظر سیدحسن خمینی درباره دوام حکمرانان و آخرین وضعیت پرونده بازداشتی‌های دی‌ماه 96 مهم‌ترین خبرهای شنبه 8 دی 97 بود.

حجم ویدیو: 10.06M | مدت زمان ویدیو: 00:03:26 دانلود ویدیو
کد خبر: 255575
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۲۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| توییت‌های اخیر محسن رضایی در مورد عملیات کربلای 4 و عملیات فریب‌خواندن آن، واکنش‌های زیادی را در به همراه داشته، محمدعلی اسفنانی، از غواصان بازمانده عملیات کربلای 4 در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفته: «عملیات فریب» بودن کربلای چهار مطلقا صحت ندارد .عملیات کربلای چهار کاملا حساب شده‌ بود اما لو رفته بود. به گفته اسفنانی در عملیات‌های فریب عده کمی درگیر می‌شوند تا دشمن را مشغول کنند.

***

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه تاکید کرده: ما از ابتدا معتقد بودیم که حضور آمریکا در خلیج‌فارس علاوه بر اینکه غیرقانونی است همراه با تنش‌آفرینی نیز هست.

***

سیدحسن خمینی گفته هیچ تضمینی وجود ندارد که ما بمانیم و دیگران بروند؛ بترسیم از روزی که جایگاه‌ها به هم بریزد.

***

پیام درفشان وکیل بعضی از بازداشتی‌های حوادث دی‌ماه سال 96 در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفته خانواده‎ بازداشتی‌‏های دی‌ماه 96 از قشر پایین جامعه بودند. وکلای ماده 48 گفته بودند کمتر از 100 میلیون تومان برای برعهده گرفتن این پرونده پول نمی‎گیرند. به گفته درفشان برخی از بازداشتی‌های دی ماه 96 همچنان در بازداشت هستند .

***

امروز دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در اعتراض به حادثه واژگونی اتوبوس در محوطه این دانشگاه تجمع برگزار کردند، هر چند هیچ کدام از مسئولان این دانشگاه در جمع دانشجویان حاضر نشد تا پاسخ مطالبات آن ها را بدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها