سردار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران:

ناجا پرچمدار مبارزه با قاچاق است

سردار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک مطالبه جدی است و نیروی انتظامی پرچمدار این مبارزه محسوب می‌شود.

ناجا پرچمدار مبارزه با قاچاق است
کد خبر: 256152
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۱:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست جمع بندی ارزیابی و نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از فرماندهی انتظامی هرمزگان، بیان کرد: نیروی انتظامی در شرایط کنونی مسئولیت سنگینی همچون برقراری امنیت را بر عهده دارد.


وی افزود: نوع تهدیدات در نظام اسلامی کار نیروی انتظامی برای محافظت از امنیت و ثبات جامعه را چند برابر پر اهمیت می کند.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: وظیفه سنگین ما جهاد و تلاش شبانه روزی برای خدمت به نظام و پاسداری از خون شهداست؛ شرط نصرت الهی این است که ما در راه خدا مخلصانه عمل کنیم و آنچه در توان داریم، به کار گیریم.


سرلشگر باقری با تاکید بر اینکه امنیت حاکم بر کشور با تلاش مجموعه نظامی و انتظامی محقق شده است، افزود: ایران اسلامی با همه عداوت و توطئه افکنی دشمنان و معاندان، بحمداله سربلند مسیر آرمانی اش را طی می کند.


وی نیروی انتظامی را نیرویی در حال رشد با عملکرد مثبت خطاب کرد و گفت: برخی نیروها تجهیزات محور اند اما ناجا، نیرویی است که بیش از همه به نیروی انسانی متکی است.


رئیس ستادکل نیروهای مسلح آموزش و تربیت دو بازوی ارتقاء توان نیروی انسانی توصیف کرد و اظهارداشت: باید در جذب نیروی انسانی دقت شود و افراد متدین، متعهد، اصیل، معتقد و گوش به فرمان ولایت جذب بدنه ناجا شوند.


سرلشگر باقری با بیان اینکه صحنه هایی که ناجا در آن وارد عمل می شود بسیار سخت و حساس است، ادامه داد: مبارزه با قاچاق از مطالبات مهم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نیروی انتظامی پرچمدار مبارزه با این پدیده شوم است.


وی در بخش دیگری از صحبت های خود به حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در 9 دیماه با بصیرت و آگاهی به خوبی احساس کردند، نظام به حضورشان در صحنه نیاز دارد بنابراین با حضورشان آتش فتنه گران را خاموش کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها