کد خبر: 256316
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

رضایی و سردار سلیمانی درباره کربلای 4 توضیح دادند، آشنا و ازغدی دعوا کردند

اظهارات محسن رضایی و قاسم سلیمانی درباره عملیات کربلای 4 یکی از مهمترین اخبار امروز رسانه‌ها در کشور بود. اظهارات چند روز گذشته محسن رضایی که با واکنش‌های زیادی همراه شده بود، امروز نیز با انتقادات صریح رحیم‌پور ازغدی و آشنا علیه یکدیگر بازهم جنجال آفرید.

رضایی و سردار سلیمانی درباره کربلای 4 توضیح دادند، آشنا و ازغدی دعوا کردند
کد خبر: 256316
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اظهارات محسن رضایی و قاسم سلیمانی درباره عملیات کربلای 4 یکی از مهمترین اخبار امروز رسانه‌ها در کشور بود. اظهارات چند روز گذشته محسن رضایی که با واکنش‌های زیادی همراه شده بود، امروز نیز با انتقادات رحیم‌پور ازغدی و آشنا علیه یکدیگر بازهم جنجال آفرید. البته الیاس حضرتی این اتفاق را از منظر دیگری مورد بررسی قرار داده و به بعد شفاف‌سازی آن اشاره داشته و خواستار آن شده که شفاف‌سازی و پاسخگویی در سایر موضوعات نیز لحاظ شود.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنیم:

محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید در مجلس گفته «اگر مسئولان دانشگاه آزاد پاسخگو حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات نباشند حتماً تحقیق و تفحص می‌کنیم».

محسن رضایی و قاسم سلیمانی فرماندهان سپاه در جنگ تحمیلی امروز در یک برنامه تلوزیونی اعلام کردند «عملیات کربلای چهار، یک عملیات اصلی نظامی بوده است».

الیاس حضرتی نماینده تهران از دعوت رضایی به تلویزیون برای توضیح درباره کربلای 4 حمایت کرده و گفته «ای کاش صدا و سیما همین رویه را درباره بسیاری از مسایل مهم کشور بخصوص در تبیین رخدادهای سال88 در پیش می گرفت.»

سید حسن خمینی یادگار امام(ره) گفت «یأس به شدت در فضای عمومی جامعه توسط همه پمپاژ می‌شود. البته در اینکه نقاط ضعفی وجود دارد تردیدی نیست، ولی نقاط قوت نیز باید بیان شود.»

احمد شیرزاد نماینده ادوار مجلس اعلام کرده «دولت به یک سخنگویی مانند عبدالله رمضان‌زاده نیاز دارد که پیدا کردن چنین چهره‌ای در دولت سخت است».

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری با حکم رهبر انقلاب، امام جمعه موقت تهران شد.

جنجال اظهارنظرها درباره کربلای 4 به انتقادات تند حسن رحیم‌پور ازغدی و حسام‌الدین آشنا رسید تا ازغدی در انتقاد از آشنا بگوید «در دوره جهاد مشغول زندگی خود بودید» و آشنا در پاسخ او گفته «اگر بدون استجازه از شما در عملیات کربلای 4 حضور داشتم، عذر می‌خواهم».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها