کد خبر: 256357
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۰۷:۵۷:۰۰
| |

ریاست در سایه کفاشیان و ترابیان!

علی کفاشیان و عباس ترابیان با وجود کناره‌گیری از سمت خود در کمیته فوتسال و کمیته فنی، همچنان در ساختمان این کمیته حاضر می‌شود و اداره امور را در دست دارد.

ریاست در سایه کفاشیان و ترابیان!
کد خبر: 256357
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۰۷:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علی کفاشیان شهریور 1395 سرپرستی کمیته فوتسال را به عهده گرفت و اواخر آذر 1397 استعفا کرد. این درحالی است که او همچنان در دفتر کارش در ساختمان کمیته فوتسال حضور پیدا می‌کند و صندلی ریاست را به داود پرهیزگار، سرپرست جدید کمیته فوتسال واگذار نکرده است.

کفاشیان در روزهای ابتدایی حضورش در فوتسال، با استناد به اساسنامه سازمان لیگ فوتسال، ریاست این سازمان را هم به عهده گرفت. در این اساسنامه عنوان شده که رئیس سازمان لیگ، شخصی است که ریاست کمیته فوتسال را به عهده دارد اما حالا که کفاشیان از سرپرستی کمیته فوتسال استعفا کرده، قصد دارد ریاست سازمان لیگ را همچنان نگاه دارد.

استدلال وی در حفظ ریاست سازمان لیگ، خصوصی بودن آن است. گفته می‌شود این سازمان با توجه به این که به عنوان یک شرکت خصوصی در سازمان ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده، فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال حق هیچ‌گونه دخالت در آن را نداشته و به صورت کاملا خصوصی اداره می‌شود!

عباس ترابیان، رئیس مستعفی کمیته فنی و توسعه فوتسال نیز اعلام کرده با توجه به تجارت و وظایفی که پیش از استعفا داشته، قصد دارد همچنان به رده‌های مختلف فوتسال کمک کند و برنامه‌هایش برای حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها را انجام خواهد داد. همچنین رئیس و اعضای جدید کمیته فنی بعد از استعفای ترابیان هنوز انتخاب نشده‌اند.

انتخاب داود پرهیزگار به عنوان سرپرست کمیته فوتسال با توجه به نداشتن سابقه فوتسالی، مورد انتقاد اهالی این رشته قرار گرفته و او در روزهای نخستین حضورش در فوتسال، مورد هجمه افراد شاخص این رشته همچون وحید شمسایی، حسین شمس، حمید بی‌غم، مهدی جاوید، کریم منصوری، سعید نجاریان و دیگر مربیان و بازیکنان قرار گرفته است. فوتسالی‌ها معتقدند که پرهیزگار با تجربه یک ساله سرپرستی تیم ملی جوانان، نمی‌تواند کمیته بزرگی همچون فوتسال را اداره کند.

به نظر می‌رسد با ایجاد چنین فضایی در فوتسال و عدم پذیرش پرهیزگار از سوی اهالی این رشته، سیاست حضور در سایه از سوی کفاشیان و ترابیان در پیش گرفته شده است و این دو با کنار کشیدن خود از امور اجرایی، تفکرات خود را به سرپرست جوان و کم تجربه القا می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها