کد خبر: 256687
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۷

از کاهش 28 درصدی وابستگی به نفت در سال آینده تا معاف شدن پول خرید نفت ایران از مالیات سنگین در هند

مجاز شدن واردات مواد اولیه و قطعات تولید به مناطق آزاد و ویژه بدون ثبت سفارش، معاف شدن پول خرید نفت ایران از مالیات سنگین در هند و کاهش 28 درصدی وابستگی به نفت در سال آینده از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از کاهش 28 درصدی وابستگی به نفت در سال آینده تا معاف شدن پول خرید نفت ایران از مالیات سنگین در هند
کد خبر: 256687
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| واردات مواد اولیه و قطعات تولید به مناطق آزاد و ویژه بدون ثبت سفارش مجاز شد ‌ معاون فنی و امور گمرکی گمرک جهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به گمرکات اجرایی سراسر کشور واردات سه هزار و 243 ردیف تعرفه‌ای مواد اولیه و قطعات تولید را به مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی بدون ثبت سفارش مجاز اعلام کرد.

پول خرید نفت ایران از مالیات سنگین در هند معاف شد ‌ وزارت دارایی هند پرداخت به روپیه را که برای واردات نفت ایران انجام می‌شود از مالیات سنگین معاف کرد.

اعلام وصول سوال از وزیر راه درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما ‌ امروز سوال دو نماینده مجلس از وزیر راه و شهرسازی درباره عدم جلوگیری از افزایش بی‌رویه نرخ بلیت هواپیما اعلام وصول شد.

کاهش 28 درصدی وابستگی به نفت در سال آینده ‌ محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: وابستگی به منابع حاصل از فروش نفت در سال آینده حداقل 28 درصد کمتر از امسال است.

برای دریافت سبد کالا، کارت‌های شناسایی کارگران صادر شد ‌ دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از پیشنهاد صدور کارت‌های شناسایی کارگران برای دریافت بسته‌های حمایت غذایی خبر داد و گفت: با استفاده از این کارت‌ها کارگران می‌توانند از تمام فروشگاه‌ها و تعاونی‌های مصرف کارگری در سراسر کشور، سبدکالای خود را دریافت کنند.

بازگشت لاینرهای اصلی کشتیرانی دنیا به ایران با آغاز فعالیت‌ شرکت اپراتوری هندی ‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در دیدار با سفیر هند در تهران گفت: انتظار داریم با آغاز اپراتوری شرکت هندی در بندر چابهار، شاهد بازگشت لاینرهای اصلی کشتیرانی دنیا به ایران باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها