بیانسه و همسرش رکورد موزه لوور را شکستند

تعداد بازدیدکننده‌های موزه لوور در حالی شکسته شد که این موزه بخش مهمی از این اتفاق را مدیون موزیک ویدئوی بیانسه و جی‌زی است.

بیانسه و همسرش رکورد موزه لوور را شکستند
کد خبر: 257625
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| موزه لوور پاریس که بیشترین تعداد بازدیدکننده‌ها در جهان را دارد امسال رکورد خود را شکست؛ امری که به نظر می‌آید باید مدیون بیانسه و جی زی زوج خواننده سرشناس آمریکایی باشد.

به گزارش ایران آرت، بیانسه و جی زی یکی از موزیک ویدئوهای خود را در موزه لوور فیلمبرداری کردند. در همین حال موزه لوور امسال 10 میلیون و دویست هزار بازدیدکننده داشت که از همه سالهای پیش در تاریخ این موزه بیشتر بوده است.

​در حالی که طی چند سال اخیر به دلیل حملات تروریستی در فرانسه تعداد توریستهای این کشور، خصوصا در پاریس کم شده بود، امسال این شهر شاهد رشد صنعت توریسم خود بود و موزه لوور نیز افزایش 25 درصدی در میزان بازدیدکنندگانش نسبت به سال پیش داشت.

به نقل از رسانه‌های آمریکایی، موزه لوور اعلام کرد که از واکنشی که مردم نسبت به موزیک ویدئوی بیانسه و جی زی داشته‌اند خوشحال است. در این موزیک ویدئو دو خواننده روبروی آثار معروف این موزه مانند تابلوی مونالیزا و یا مجسمه ونوس میلو فیلم گرفته‌اند.این موزیک ویدئو تنها در یوتیوب 150 میلیون بار تماشا شده است.

پیش از این بیشترین بازدید از موزه لوور در سال 2012 بود. 9 میلیون و 700 هزار نفر برای دیدن بخش هنرهای اسلامی که تازه افتتاح شده بود و همچنین نمایش آثار لئوناردو داوینچی و رافائل به لوور رفتند که 75 درصد آنها توریست بودند.

شاید در سال 2019 ایتالیا هم شاهد رشد توریسم باشد چرا که بیانسه و جی زی قصد دارند موزیک ویدئوی بعدی خود را در "کلوسیم" بنای روم باستان فیلمبرداری کنند.

منبع: ایران آرت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها