کد خبر: 258041
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۴:۳۴:۰۰
| |

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور:

روستای عمارت همچنان در شهرستان گرمی باقی می‌ماند

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: اصلاحیه نقطه عمارت در کمیسیون دولت به تصویب رسیده و همچنان در شهرستان گرمی باقی خواهد ماند.

روستای عمارت همچنان در شهرستان گرمی باقی می‌ماند
کد خبر: 258041
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۴:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سید سعید جلالی مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور امروز شنبه به برخی سوالات در حوزه تقسیمات کشوری استان اردبیل اشاره کرد و افزود: نقطه مکانی عمارت به جهت همسایگی با استان آذربایجان شرقی در یک اشتباه تحریری و در فرایند تاسیس شهرستان هوراند در شمار مکان های تابعه این شهرستان قید شد و بلافاصله پس از آشکار شدن موضوع، اصلاحیه برگشت نقطه عمارت به شهرستان گرمی به دولت ارسال و در کمیسیون سیاسی دفاعی به تصویب رسید که جای هیچ گونه نگرانی و حتی اختلاف میان دو استان در این زمینه وجود ندارد.


مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور الحاق روستاهای دیگری در منطقه پارس آباد و گرمی را تکذیب کرد و گفت: متاسفانه خبرها در این زمینه به شکل درستی منتقل نشده که این مساله موجب نگرانی دلسوزان و تشویش اذهان عمومی شد.


وی افزود: دلسوزان استان اردبیل با سعه صدر باید راه توسعه استان را هموار کنند و آرامش و امید را به جامعه تزریق کنند.


جلالی با اشاره به خبرهای مسرت بخش در حوزه تغییرات تقسیماتی استان اردبیل، خاطر نشان کرد: ایجاد سه شهر در چند ماه گذشته و پیشنهاد ایجاد حداقل یک شهرستان و مطالعه شناخت دو شهر و ایجاد یک بخش به زودی در اولویت دولت قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها