دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شد

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در حالی روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که صحبت درباره بازنشستگان در دستور جلسه این مجمع نیست.

دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شد
کد خبر: 258222
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۰۹:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فدراسیون فوتبال یکی از فدراسیون‌هایی بود که شامل حال قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شد. اگر چه مهدی تاج با استفاده از ماده 60 قانون ایثارگری توانست همچنان به عنوان رئیس فدراسیون به کارش ادامه دهد اما سایر نفرات بازنشسته در فدراسیون فوتبال شامل حال این قانون می‌شدند و می‌شوند.

علی کفاشیان، محمود اسلامیان، فریدون اصفهانیان، عبدالکاظم طالقانی و حیدر بهاروند به همراه محمدرضا ساکت بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال محسوب می‌شوند. در این میان ساکت از دبیرکلی استعفا کرد، اگر چه هم اکنون تحت عنوان مشاور در کنار تیم ملی حضور دارد و در سفر قطر و اکنون امارات تیم ملی را همراهی می‌کند. علی کفاشیان نیز از کمیته فوتسال استعفا کرد اما همچنان به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون به کار خود ادامه می‌دهد. علاوه بر کفاشیان، اصفهانیان رئیس کمیته داوران و بهاروند رئیس سازمان لیگ که به همراه طالقانی و اسلامیان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هستند تاکنون استعفا نکرده‌اند.

همان زمان صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال هم استعفا خواهند کرد. حتی زمانی که تاج پس از پایان مهلت قانونی حضور بازنشستگان (15 آذر) در محل کارش حاضر نشد و پس از جلسه با سلطانی‌فر و صالحی‌امیری به محل کارش بازگشت نیز گفته شد که صحبت‌های طرفین به این سمت پیش رفته که اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال استعفا کنند. چندی بعد اما تاج در گفت‌وگویی اعلام کرد که مجمع دی ماه فدراسیون، عمومی است و انتخاباتی نیست. حالا با رونمایی از دستور جلسه مجمع مشخص شد که نه استعفایی در کار است و نه خبری از انتخاب افراد جدید. با این شرایط باید دید در نهایت چه اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ساعت 14:30 روز چهارشنبه هفته جاری (19 دی) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود. دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون را در زیر مشاهده می‌کنید.

فدراسیون فوتبال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها