کد خبر: 259286
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

وزیر صمت پاسخ داد:

پرونده قضایی برخی واردکنندگان خودرو به کجا رسید؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد برخی تخلفات خودروهای وارداتی گفت: خریداران در این موضوع تعیین تکلیف شده‌اند و پرونده قضایی واردکنندگان نیز در حال رسیدگی است.

پرونده قضایی برخی واردکنندگان خودرو به کجا رسید؟
کد خبر: 259286
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی در پایان جلسه هیات دولت در مورد قیمت خودروهای موجود در بازار گفت: اینکه قیمت در بازار بالا یا پایین باشد جای بحث دارد اما ما به دنبال افزایش تولید هستیم تا تیراژ تولید افزایش یابد و در این مورد برنامه از خودروسازان گرفته‌ایم الان خوشبختانه تولید بهبود یافته و در روزهای آینده هم افزایش خواهد یافت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوالی درباره تعهدات خودروسازان به خریداران گفت: خودروسازان موظف هستند که 80 درصد تولید خود را برای تعهدات خود در نظر بگیرند و 20 درصد را با شرایط جدید به بازار عرضه کنند. ما نسبت به این تعهدات حساس هستیم و بنده نسبت به آن تاکید کردم. شاید خودروسازان بگویند که شرایط تغییر کرده است و فورسماژور است اما باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشیم.

وی در مورد برخی تخلفات خودروهای وارداتی گفت: البته بخشی از آنها قبلاً به دست مردم رسیده است و به نوعی خریدار در این موضوع تخلفی نکرده است چون تخلف‌ها پس از خرید مشخص شده است. بنابراین خریداران در این موضوع تعیین تکلیف شده‌اند و پرونده قضایی واردکنندگان نیز در حال رسیدگی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها