کد خبر: 259583
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۱۱:۱۱:۰۰
| |

رسانه‌های چین به نقل از رهبر معظم انقلاب:

تحریم‌های آمریکا علیه ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید

شینهوا به نقل از مقام معظم رهبری نوشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران هرگز به نتیجه دلخواه واشنگتن نخواهد رسید و دشمنان ایران شکست خواهند خورد.

تحریم‌های آمریکا علیه ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
کد خبر: 259583
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اظهارات رهبر انقلاب اسلامی ایران در جمع شماری از مسئولان کشورمان، در رسانه های چین بازتاب گسترده ای داشت شینهوا به نقل از مقام معظم رهبری نوشت تحریم های آمریکا علیه ایران هرگز به نتیجه دلخواه واشنگتن نخواهد رسید و دشمنان ایران شکست خواهند خورد.

به گزارش خبرگزاری رسمی چین روز پنجشنبه در ادامه افزود: ایران اگرچه با فشار بی سابقه تحریم های آمریکا روبرو است اما رهبر این کشور همچنان مردم را به مقاومت مانند چند دهه گذشته در برابر تحریم ها و فشارها دعوت کرده است.


روزنامه مورنینگ پست هنگ کنگ نیز سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را به طور گسترده بازتاب داده و آورده است رهبر ایران سخنان برخی از رهبران غربی و آمریکایی را دلقک مآبانه توصیف کرده و گفته است آنها هنوز با گذشت چهل سال نتوانسته اند بالندگی انقلاب اسلامی و ملت ایران را درک کنند.


این رسانه می افزاید رهبر ایران تاکید کرده است تحریم های آمریکا به گفته مقام های آن کشور بی سابقه است و بر ملت و کشور ایران فشار وارد کرده است اما آنها نیز به شکل بی سابقه ای شکست خواهند خورد و به خواست خدا به هدف خود نخواهند رسید.


تارنمای انگلیش نیوز هم نوشته است رهبر انقلاب اسلامی از دولتمردان این کشور خواسته است با توجه به فشار تحریم ها بیش از قبل به فکر مدد رسانی به اقشار ضعیف تر باشند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها