کد خبر: 259771
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۰:۰۹:۰۰
| |

اندی ماری دیگر نمی‌تواند تنیس بازی کند

اندی ماری تنیسور بریتانیایی به دلیل آسیب دیدگی حداکثر تا بازی‌های ویمبلدون می‌تواند به رقابت بپردازد.

اندی ماری دیگر نمی‌تواند تنیس بازی کند
کد خبر: 259771
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۰:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اندی ماری امروز (جمعه) اعلام کرد در سال 2019 از جهان تنیس خداحافظی خواهد کرد. تنسیور بریتانیایی به دلیل آسیب دیدگی از کمر دو سال از میادین دور بود.

برنده مدال طلای المپیک 2012 و 2016 در نشست خبری با چشمان گریان گفت: در شرایط خوبی قرار ندارم. مدت‌هاست که در وضعیت بدی قرار دارم. در 20 ماه اخیر درد زیادی داشتم. برای بهبودی مشکل جسمانی‌ام تمام تلاشم را کردم.

ماری افزود: دوست دارم رقابت‌های ویمبلدون (سومین گرند اسلم سال) آخرین حضورم در مسابقات باشد. با این حال مطمئن نیستم به این بازی‌ها برسم. نمی‌دانم با این درد می‌توانم تا چهار یا پنج ماه بعد ادامه دهم. اپن استرالیا ممکن است آخرین حضورم در دنیای تنیس باشد.

قهرمان دو دوره تنیس ویمبلدون در سال‌های 2013 و 2016 و اپن استرالیا در سال 2012 در ادامه اظهار کرد: با محدودیت می‌توانم بازی کنم اما با این درد نمی‌توانم از حضور در رقابت‌ها یا تمرینات لذت ببرم.

ماری پس از این که نیمی از فصل 2017 را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، در رقابت‌های سال 2018 نیز حضور نداشت و تنها در اواخر سال توانست بازی کند.

تنسیور 31 ساله که در سال 2016 توانست در رتبه نخست رنکینگ جهان قرار بگیرد و اکنون در جایگاه دویست و سی‌ام قرار دارد در پایان گفت: می‌خواهم بازی کنم اما در نه سطحی که دوست دارم. با این حال چیزی برای ارائه کردن دارم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها