کد خبر: 259949
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

رئیس هیئت اسکی چهارمحال و بختیاری:

پیست اسکی کوهرنگ برای بازگشایی نیازمند بارش برف است

رئیس هیئت اسکی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیست اسکی چلگرد کوهرنگ برای راه اندازی مجدد منتظر بارش برف به ارتفاع 70 سانتی متر است، گفت: هنوز میزان برف استاندار در سایت این پیست اسکی انباشته نشده است.

پیست اسکی کوهرنگ برای بازگشایی نیازمند بارش برف است
کد خبر: 259949
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ صفر فرامرزی رئیس هیئت اسکی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیست اسکی کوهرنگ در صورت بارش برف طی روز های آینده بازگشایی می شود، اظهار داشت: هنوز میزان برف استاندار در سایت این پیست اسکی انباشته نشده است.

وی بیان کرد: اگر بارش برف قابل توجهی در روز های آینده در این منطقه انجام شود این پیست راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه پیست های اسکی چهارمحال و بختیاری طی دو سال گذشته تعطیل بوده اند، بیان کرد: بارش برف در این استان بسیار کم شده است و امکان بازگشایی پیست های اسکی طی دو سال اخیر در این استان فراهم نشده است.

صفر فرامرزی با بیان اینکه این استان سه پیست اسکی دارد، بیان کرد: پیست های اسکی این استان شامل بارده، چلگرد کوهرنگ وشیخ شبان است.

پیست اسکی چلگرد کوهرنگ برای راه اندازی مجدد منتظر بارش برف به ارتفاع 70 سانتی متر است

رئیس هیئت اسکی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مهمترین پیست اسکی چهارمحال و بختیاری پیست اسکی کوهرنگ است، بیان کرد: پیست اسکی چلگرد کوهرنگ با توجه به امکانات تخصصی و رفاهی بهترین پیست استان به شمار می‌رود.

وی گفت: پیست اسکی چلگرد کوهرنگ به طول 800 متر و شیب ملایم 20 درصد است و امکاناتی مانند بالابر و برف کوب دارد.

رئیس هیئت اسکی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پیست اسکی دارای سه پیست مجزا برای خانم ها، آقایان و خانوادگی، هتل و مهمانپذیر است و از مناسب ترین پیست های اسکی در زاگرس مرکزی به شمار می رود.

وی اظهار داشت: پیست اسکی چلگرد کوهرنگ برای راه اندازی مجدد منتظر بارش برف به ارتفاع 70 سانتی متر است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها