ادامه روایت فینچر از «شبکه اجتماعی»/ رسوایی فیس‌بوک سوژه می‌شود؟

آرون سورکین که برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم «شبکه اجتماعی» به کارگردانی دیوید فینچر موفق به کسب جایزه اسکار شد، گفت قرار است این فیلم ادامه‌ای هم داشته باشد.

ادامه روایت فینچر از «شبکه اجتماعی»/ رسوایی فیس‌بوک سوژه می‌شود؟
کد خبر: 260802
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۰۸:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| آرون سورکین فیلم‌نامه‌نویس برنده جایزه اسکار برای فیلمی درباره شبکه اجتماعی و فیس بوک در سال 2010، افشا کرد که تهیه‌کننده فیلم قصد دارد ادامه‌ای بر آن بسازد.

این نویسنده در ویدیویی که از خودش منتشر کرد آشکار ساخت فکر می‌کند ممکن است فیلم بسیار موفقی که دیوید فینچر در سال 2010 ساخت، ادامه پیدا کند.

وی یادآوری کرد تنها فردی نیست که چنین فکری دارد و اسکات رودین تهیه‌کننده «شبکه اجتماعی» نیز چنین نظری دارد. وی گفت: من از او بیش از یک ایمیل دریافت کردم که در آن به این اشاره داشت که آیا وقتش نیست ادامه‌ای برای این فیلم ساخته شود؟

با این حال فیس بوک به تازگی در مرکز مشکلات عدیده‌ای قرار گرفته و مارک زاکربرگ مدیرعامل آن که در این فیلم جسی آیزنبرگ نقش او را ایفا کرده بود و شریل سندبرگ از دیگر مدیران این شبکه اجتماعی از سوی این کمپانی برای عدم مراقبت از اطلاعات شخصی کاربران زیر سوال رفته‌اند. این کمپانی برای مشکلات دیگری هم در فشار قرار گرفته که از رسوایی ایجاد شده برای اطلاعات تحلیلی کمبریج تا تشویق خشونت‌های سیاسی در مکان‌هایی مثل میانمار را دربرمی‌گیرد. این تازه در حالی است که نقش این شبکه اجتماعی را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 نادیده بگیریم.

«شبکه اجتماعی» فیلمی درام به کارگردانی دیوید فینچر محصول سال 2010 است که درباره ایجاد شبکه اجتماعی فیس بوک و زندگی مارک زاکربرگ خالق این سایت، در اینترنت و بر اساس کتابی با نام «میلیاردرهای تصادفی» نوشته بن مزریک ساخته شده است.

این فیلم سال 2011 در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، جایزه اسکار برای بهترین تدوین فیلم و بهترین موسیقی اوریجینال شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها