سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۷

از دیدارهای کروبی با خانواده شهدا تا میزان حقوق رییس بنیاد مستضعفان

اظهارات امروز حسین کروبی درباره وضعیت محصورین و انجام برخی گشایش در این خصوص بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشور داشت. او گفته بود که «مهدی کروبی در هفته‌های اخیر توانسته‌است دیدارهایی خارج از حصر داشته باشد». این در حالی بود که میرمحمود موسوی چنین موضوعی را درباره وضعیت برادرش تایید نکرده و گفته است که «حصر به همان شکل قبلی ادامه دارد».

از دیدارهای کروبی با خانواده شهدا تا میزان حقوق رییس بنیاد مستضعفان
کد خبر: 261111
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اظهارات امروز حسین کروبی درباره وضعیت محصورین و انجام برخی گشایش در این خصوص بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشور داشت. او گفته بود که «مهدی کروبی در هفته‌های اخیر توانسته‌است دیدارهایی خارج از حصر داشته باشد». این در حالی بود که میرمحمود موسوی چنین موضوعی را درباره وضعیت برادرش تایید نکرده و گفته است که «حصر به همان شکل قبلی ادامه دارد».

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنید:

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه گفته است:«کسی که رای دادگاه را پاره می کند یا می سوزاند، به قانون و قوه قضاییه آشکارا توهین کرده است».


حسین کروبی فرزند شیخ مهدی کروبی از جزییات دیدارهای اخیر پدرش، خبر داده و گفته است که «پدرش به دیدار خانواده شهدا رفت». با این حال میرمحمود موسوی گفته است که « تغییر جدیدی در حصر برادرم ایجاد نشده است و حصر به همان شکل قبلی ادامه دارد».


علی یونسی نماینده ویژه رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌ها، تاکید کرده است که «ظلم به زنان در جامعه پذیرفتنی نیست».

محمد سعیدی‌کیا رییس بنیاد مستضعفان امروز گفته است: « حقوق من و معاونانم با اضافه کار حدود 17 تا 19 میلیون تومان است».

حسام‌الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهوری با اشاره با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفته است: «جنس مطالبات مردم براندازانه نیست».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها