کد خبر: 262079
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۷:۰۲:۰۰
| |

معاون وزیر ارتباطات:

تاکنون مستندی درباره شکست‌های مدیریتی ارائه نشده است

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات عنوان کرد: با توجه به تعصب برخی ، کمتر پیش آمده که در خصوص شکست ها صحبت به میان آید، تاکنون مستندی درباره شکست ها ارائه نشده است چرا که به گمان برخی عزت و غیرت ایرانی خدشه دار می شود. 

تاکنون مستندی درباره شکست‌های مدیریتی ارائه نشده است
کد خبر: 262079
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۷:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر ناظمی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف گفت: شناخت جامعه بواسطه شکست‌های گذشته مدیریت و کنترل را افزایش می دهد. شواهد تاریخی نشان می دهد که جامعه ایرانی علی رغم نکات مثبت خود، همواره فن هراسی و بیگانه هراسی داشته است.


وی افزود: رشد فرهنگی بواسطه خودآگاهی انجام می شود، اگر افراد به شناخت درستی از جامعه خود برسند ، بیگانه هراسی بی معنا می شود.


معاون وزیر در ادامه با اشاره به اینکه نوآوری از شکست های بسیار شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به تعصب برخی ، کمتر پیش آمده که در خصوص شکست ها صحبت به میان آید، تاکنون مستندی درباره شکست ها ارائه نشده است چرا که به گمان برخی عزت و غیرت ایرانی خدشه دار می شود.


به گفته وی، ارائه گزارش مستند از شکست ها سبب می شود تا در آینده موفقیت های بسیاری ایجاد شود.


ناظمی ادامه داد: میزان تحمل سازمان ها برای شکست باید افزایش یابد تا در آینده با تجربه از مطالعات، ریسک شکست را کاهش داد.


وی با اشاره به اینکه مستندات شکست در شرکت های بزرگ بیشتر است، یادآورشد: شرکت های بزرگ توانسته اند بارها از نتیجه شکست های خود درس گیرند و با استفاده از تجربیات گذشته از ایده های جدید استفاده کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها