کد خبر: 265171
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ شنبه ۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از بی‌نتیجه ماندن بررسی پالرمو در مجمع تشخیص تا منتفی شدن رفع فیلتر تلگرام

منتفی شدن رفع فیلتر تلگرام،‌ جزییات پرونده خاوری و بی‌نتیجه ماندن بررسی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز هستند.

از بی‌نتیجه ماندن بررسی پالرمو در مجمع تشخیص تا منتفی شدن رفع فیلتر تلگرام
کد خبر: 265171
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین ؛ امروز شنبه 6 بهمن ماه با شما هستم؛

جاویدنیا، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام اساسا منتفی است، گفت: هر گونه فعالیت دستگاه‌های دولتی در تلگرام و نیز هر گونه ارایه خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی در تلگرام و پوسته‌های فارسی آن اعم از هاتگرام وطلاگرام غیرقانونی است و با آن برخورد قانونی خواهد شد.


اصغر جهانگیر،‌ رییس سازمان زندان‌ها اعلام کرد که جزئیات عفو گسترده زندانیان به‌مناسبت 40سالگی انقلاب که به‌وسیله رییس قوه قضاییه مطرح شده دوشنبه اعلام می‌شود

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران درباره اخبار مربوط به قتل خاوری و سایر اقدامات در این پرونده تاکید کرد: ایشان محکوم شده است اما هنوز نتوانسته‌ایم ایشان را برگردانیم و آن خبر فوتش هم برای ما احراز نشد اما همچنان دنبال برگرداندن وی هستیم.

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس گفته که سازمان امور استخدامی و اداری کشور می‌گوید که مصوبه راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران را از دولت اخذ کرده و احتمالا تا پایان سال این سامانه راه‌اندازی می‌شود.

مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز جلسه فوق‌العاده تشکیل داد تا تکلیف لایحه پالرمو را که در دستورکارش قرار دارد، مشخص کند اما جلسه بی‌نتیجه ماند و ادامه آن به جلسه بعد موکول شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها