سیدمصطفی میر سلیم، نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

هیچگاه ندیدم حبیبی خودش را تحمیل کند/ باید به دنبال کسی برویم که شایستگی دارد

سیدمصطفی میرسلیم، نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد که باید به‌دنبال کسی برویم که شایستگی دارد.

هیچگاه ندیدم حبیبی خودش را تحمیل کند/ باید به دنبال کسی برویم که شایستگی دارد
کد خبر: 266880
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۵:۳۰:۱۹

اعتمادآنلاین| سیدمصطفی میرسلیم، نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (جمعه) د ر مراسم ترحیم محمدنبی حبیبی که در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد، گفت: ما در جمهوری اسلامی شعار شایسته‌‌سالاری را بسیار داده‌ایم و اگر این مهم را از نگاه دانش و تجربه و طی مدارج لازم بررسی کنیم، متوجه می‌‌شویم مسئولیت‌‌هایی که آقای حبیبی داشتند، بر مبنای شایستگی‌‌های ایشان بود.

وی با اشاره به آشنایی خود با محمدنبی حبیبی بیان کرد: ما ناگزیر بودیم استانداری را بعد از انقلاب انتخاب کنیم، مرحوم حبیبی از کسانی بود که در این زمینه خدمات فراوانی داشت. به یاد دارم در طول دوران استانداری چطور به روحانیت توجه داشت و می‌‌دیدم چه مناسبات خوبی بین ایشان و شهید دستغیب وجود دارد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین عنوان کرد: صمیمیتی که ایشان با برادران ما در جامعه مدرسین حوزه قم داشتند، مشهود بود و همه می‌‌دیدند چه ارادتی به علما دارند.

وی افزود: در همه سمت‌‌ها یادم نمی‌‌آید که ایشان اقدامی کرده باشد برای اینکه او را بپسندند. او از این کارها دوری می‌‌کرد و خیلی از ما باید به این نکته توجه کنیم که باید به دنبال کسی که شایستگی دارد، برویم.

میرسلیم تاکید کرد: ایشان واقعاً اهل مشورت بود. تصمیم‌‌گیری هم می‌‌کرد و در تصمیم‌‌گیری قاطع بود اما فقط به فرد توجه نمی‌‌کرد و اینطور نبود که بگوید من دبیرکل هستم، پس اینطور دستور می‌‌دهم. او بسیار متواضع بود و غرور و تکبر در ایشان نبود.

وی ادامه داد: هیچگاه ندیدم که خودش را تحمیل کند. او به قرآن علاقه‌‌مند بود و با عشق به آن عمل می‌‌کرد. قرار نبود که ایشان بعد از مجمع عمومی دوازدهم در این صحنه بماند، خودش گفته بود و ما دیدیم، هنوز نمی‌‌توانیم از او فارغ شویم.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه یادآوری کرد: خداوند او را رحمت کند و امیدواریم که خداوند این را نصیب ما کند که بتوانیم راه او را ادامه دهیم. هیچگاه ندیدم مرحوم حبیبی اقدامی کرده باشد برای اینکه ایشان را بپسندند. او از این کارها دوری می‌‌کرد و خیلی از ما باید به این نکته توجه کنیم که باید به دنبال کسی که شایستگی دارد، برویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها